PRS med ellisen05 [Del 2]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med ellisen05 [Del 2]
|
Borttagen
|
(Gör inget!))
"Precis i rättan tid!" Sade jag och satte snabbt på mig en ren skjorta.
29 aug, 2015 20:55
|
|
Borttagen
|
" Jag går och hämtar posten." sa jag.
29 aug, 2015 20:55
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2015 20:57
|
|
Borttagen
|
Jag hämtade posten som låg på golvet. Det var ett brev till Will, ett till mig och ett till mig från Hogwarts.
29 aug, 2015 20:58
|
|
Borttagen
|
*Link*
"Kom det någon post?" Frågade jag glatt.
29 aug, 2015 21:04
|
|
Borttagen
|
( Oj XD)
" Ja, här." säger jag och räcker Links brev till han.
29 aug, 2015 21:05
|
|
Borttagen
|
"Brev från ministeriet..." Mumlade jag samtidigt som jag öppnade brevet.
29 aug, 2015 21:07
|
|
Borttagen
|
Jag såg ingen avsändare på mitt brev.
29 aug, 2015 21:08
|
|
Borttagen
|
I brevet stod det:
Kära Mr L. Turner. Vi ber dig vänligast infinna dig på ministeriet på Lördag morgon då vi har funnit dig lämplig som Auror.
Mvh Hermione Granger, trolldomsminister.
29 aug, 2015 21:11
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade mitt brev och såg en klottrig hanstil.
29 aug, 2015 21:12
|
Du får inte svara på den här tråden.