Prs med VT
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
"Hon sa att hon gillade mig" sa Harry och gick iväg.
(Ska vi köra så att han går på dejt med Cho vid jul och vi typ plamerar hämnd mot honom tillsammans? xD) So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 5 aug, 2015 11:48 |
|
VT
Elev |
(Oj, jag trode du hade glömt att skriva men det var jag) (Hmm... hämd? xD Låter roligt men vad sägs om att han går med nån av oss 2?) (och när kommer jag egentligen ut från "sjukhuset"?)
Zia! Zia! Orden ekar i huvudet och när jag öppnar ögonen så är Betty och Lou här. "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 9 aug, 2015 11:40 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Men vem isf?) (Typ efter att ni pratat?)
Jag stod tyst. Gillade Zia Harry? Men. Det gör jag också! tänkte jag för mig själv. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 9 aug, 2015 13:38 |
|
VT
Elev |
(Ok...ehh... jag vet inte)
"Hur mår du?" De båda tittade på mig. "Jag mår faktiskt ganska bra", sa jag och log. "Madame Pomfrey sa att du är frisk och kan gå nu!" De båda log. Jag log och de båda kramade om mig. "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 10 aug, 2015 10:39 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag började gå upp mot sällskapsrummet.
Han kommer aldrig att gilla mig. tämkte jag dystert för mig själv. Vaför, varför, varför? So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 10 aug, 2015 10:44 |
|
VT
Elev |
Vi alla 3 gick sedan till Sällskapsrummet och började prata om vad som har hänt då jag varit sjuk.
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 10 aug, 2015 10:45 |
|
JossiMarauder
Elev |
När jag kom upp såg jag inte Harry. Jag gick upp för trappan och slängde mig på sängen.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 10 aug, 2015 10:49 |
|
VT
Elev |
Det var så kul att äntligen vara frisk och tillbringa tid med mina vänner.
"Zia..." Betty tittar sorgset på mig. "Vad är det?" Jag blir orolig och illamående. "Det... det är fullmåne idag..." Hjärtat börjar slå fort och intensivt. Jag hatar varje fullmåne på Hogwarts men mest är jag rädd att döda någon... "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 10 aug, 2015 10:52 |
|
JossiMarauder
Elev |
Varför?
Jag kanske borde hitta någon annan. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 11 aug, 2015 21:24 |
|
VT
Elev |
"Vad ska jag göra??"
Jag känner svetten rinna ner för ryggen och hjärtslaggen bli bara mer intensivare, det gör ont och det känns som om hjärtat kommer flyga ut ur bröstkorgen när som helst... "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 11 aug, 2015 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen