Prs med ceczan04
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ceczan04
|
Borttagen
|
" Det här ska väl bli kul?" frågade jag. Jag längtade så efter alla äventyr.
17 jul, 2015 16:54
|
|
Borttagen
|
"Jag blev en Fjällräv!" Sade jag.
17 jul, 2015 17:50
|
|
Borttagen
|
" Wow, vad är din animagus då Nathalie?" sa Ted och kollade på mig.
" En uggla." sa jag och förvandlade mig. Sen förvandlade jag mig tillbaka.
17 jul, 2015 17:59
|
|
Borttagen
|
"När är nästa gång det är fullmåne?" Frågade jag dem.
17 jul, 2015 18:44
|
|
Borttagen
|
" Imorgon." sa jag innan Ted hann öppna munnen.
17 jul, 2015 18:47
|
|
Borttagen
|
"Du har allt bra koll på kalendern!" Sade jag och log. Hon var söt OCH smart.
17 jul, 2015 18:49
|
|
Borttagen
|
Jag log lite och blinkade åt Link.
" Vi följer med dig då!" sa jag till Ted.
17 jul, 2015 18:50
|
|
Borttagen
|
((Vilket elevhem ska Ted vara i?))
"Var ska vi träffas?" Frågade jag de.
17 jul, 2015 18:53
|
|
Borttagen
|
(( Gryffindor? Eller Hufflepuff?))
" Vad sägs om piskande pilträdet?" frågade jag än en gång tog jag det ur munnen på Ted.
17 jul, 2015 18:55
|
|
Borttagen
|
((Gryffindor tycker jag.))
"Ja!" Sade jag.
17 jul, 2015 18:58
|
Du får inte svara på den här tråden.