Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
5 jul, 2015 16:38 |
|
Borttagen
|
Jag gick ut och såg Eric.
" Hej " snyftade jag. 6 jul, 2015 09:49 |
|
Lele
Elev |
*jag är fortförande i uppehållsrummet*
Harry och Ron kom ner. Sedan kom Hermione ner. Vi gick till frukosten Mama, kudos for saying that. For spilling.
6 jul, 2015 10:36 |
|
Borttagen
|
* Oj*
Jag gick till frukosten. Där satt Eric. Jag kollade inte på han. 6 jul, 2015 10:39 |
|
Lele
Elev |
Jag märkte att Valmo kom in. Jag ignorerade det och fortsatte äta.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
7 jul, 2015 16:00 |
|
Borttagen
|
Efter frukosten gick jag fram till Eric.
" Jag är bara känslig, det var inte meningen... " sa jag. 8 jul, 2015 10:01 |
|
Lele
Elev |
Jag ignorerade henne. Jag kollade på schemat. Vi hade örtlära med hufflepuff
Mama, kudos for saying that. For spilling.
8 jul, 2015 14:42 |
|
Borttagen
|
" Vi ska ändå jobba ihop..." sa jag och log.
8 jul, 2015 14:45 |
|
Lele
Elev |
Innan lektionen började gick jag till proffesor Sprouts kontor. "Kan jag få jobba med någon annan än Valmo?" Frågar jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
8 jul, 2015 15:18 |
|
Borttagen
|
Jag var lite glad... Jag skulle jobba med Eric. Men han kommer bli ihop med Granger.
8 jul, 2015 15:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen