forbidden love betweeen nerds and populars pepole (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> forbidden love betweeen nerds and populars pepole (Prs)
|
Borttagen
|
" Det är Tim och han vill säkert att jag ska träna " sa Alex lågt.
" Som Tim alltid säger träning är bra " sa Viktor och log.
14 jun, 2015 21:21
|
|
Borttagen
|
Sonia kolladep å alex "aha"sa hon och kolalde ner i marken och tänkte lite grann på skaer "varför det?2mumlade hon.
Daneil flinar "jaså"sa n direkt
14 jun, 2015 21:28
|
|
Borttagen
|
" För att han kanske tycker att jag behöver det " sa Alex lugnt och skrev mer.
" Japp men inte för mycket träning " sa Viktor.
14 jun, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
Soan iflianr til "jaså2Sa hon och skrev tyst på sin dle igen "tränar typ inte e nöjd emd att gå dit då och då"Sa hon direkt.
Dnaiel flinar "nja håler med Jess tog fan livet ur mig när hon drog mig till gymmet"Sahan
14 jun, 2015 21:36
|
|
Borttagen
|
" Du om Tim lyckas få dig att träna så kommer han köra hårdare än jess och jag kan säga att det är ändå ett rätt lungt pass om man jämnför med min älsta storebror " sa Viktor .
" Okej " sa Alex och log han skrev i 15 minuter till han sparade och stängde datorn
" Får räcka för idag " sa Alex och reste sig.
14 jun, 2015 21:38
|
|
Borttagen
|
daniel flinar "var det inte Casper som häll på att dö en gång när Tim tvingade honom tträna? typ han kom in föll nästna rak lång på sängen och muttra.2Sa han
sonia nickaro hc stärngde sin dator helt efter sparat 2mm kanske räker "Sa hon snällt och log till "Vad tycker du ens om de där reglerna om gäng?2fårgade hon nu och suckar tyst till
14 jun, 2015 21:40
|
|
Borttagen
|
" Jo kom så väl ihåg det " sa Viktor och log
" Tycker inte om dom alls " sa Alex ärligt.
14 jun, 2015 21:42
|
|
Borttagen
|
Daniel log till "ush minns hans dagen efter han nästan morrade emot Tim och lät inte ens någon röra honom,"Sa han och flinar lite. "du vet brodern som gick ut nu ett år innan honom? han ahde visst barn."Sa han.
Sonia kolalde på hoonm "tack gud, du e smama som mig"Sa hon dekt
14 jun, 2015 21:44
|
|
Borttagen
|
" Det var ingen rolig dag " sa Viktor
" Han får vara glad över att han inte är Tims lillebror " sa Viktor.
Alex log blygt
" Ja skönt " sa Alex och log.
14 jun, 2015 21:47
|
|
Borttagen
|
Daneil skrattar till "nope han var näst yngst i ligan. tre äldre bröder sen nu Sonia. tvärt om sina bröder, nörd och sen 4 äldre bröder popis"Sa han och finar roat
sonia log till direkt "för jag total htar den, visst igck inte på interntat innan men ändå"Sa pohn
14 jun, 2015 21:48
|
Du får inte svara på den här tråden.