~Prs Med Remus Granger~
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ~Prs Med Remus Granger~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Holytail
Elev |
13 jun, 2015 21:26 |
|
Borttagen
|
LILY (jag kör i hennes perspektiv nu
Jag kommer in och det första jag ser är marodörerna. jag hatade dem det var bara Remus jag kunde stå ut med. Det nästa jag ser är Alice som sitter lite upp och en tjej som verkar ha gråtit, hon höll Remus i handen och jag visste att det var Jennifer med tanke på att Remus hade berättat att han var ihop med henne. Jag sätter mig bredvid Alice och ignorerar tre av medlemmarna av Marodörerna. 13 jun, 2015 21:33 |
|
Holytail
Elev |
"Hej Lils!" Säger jag skämtsamt. Men ångrar det nästan genast. Lilys ansikte förvrids av tårar. Jag sätter mig upp lite till och sträcker ut mina armar. Hon omfamnar mig i en stor kram.
((Kan det hända nånting spännande sen?
13 jun, 2015 21:37 |
|
Borttagen
|
(Visst, ty vad???)
En timme senare så sickar madam Pomfrey ut oss "Hon behöver vila!". Jag gick hand i hand med Remus. Jag var orolig. 13 jun, 2015 21:42 |
|
Holytail
Elev |
13 jun, 2015 21:47 |
|
Borttagen
|
Jag kollar ängsligt på Remus.
"Kan jag få sova med dig i natt?" frågar jag ängsligt. "Jag kommer annars aldrig kunna sova." "Visst, det får du", säger han. 13 jun, 2015 21:51 |
|
Holytail
Elev |
Jag vaknar med ett ryck. Jag hade haft samma dröm som natten innan. Madam Pomfrey kom in och sa att om jag drack upp ett glas med pumpasaft skulle jag få gå till frukosten. Vilket jag inte tackade nej till.
13 jun, 2015 21:56 |
|
Borttagen
|
REMUS (japp han med ♥)
Jag vaknar upp och känner något vid min sida. Jag vänder mitt huvud dit. Där låg Jenn, söta, fina Jenn. Jag stryker henne lite över håret. Hon var söt när hon sov. (Vill ha din "Världens bästa ide" snart ♥) 13 jun, 2015 21:59 |
|
Holytail
Elev |
När jag kommer ner är det bara jag och Dumbledore som är vakna."Godmorgon Proffesorn!" Säger jag glatt och vinkar.
((Kommer snart!))
13 jun, 2015 22:03 |
|
Borttagen
|
Jag slår upp ögonen av att det blir kallare.
"Förlåt Jenn", mumlar Remus. "Godmorgon på dig med", säger jag. 13 jun, 2015 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen