The cure [J_J & Sallad]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The cure [J_J & Sallad]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Zeke kikade fram för att kolla hur det gick för Alex.
(Kort jag vet men idk vad att skriva) 30 sep, 2015 17:09 |
|
Borttagen
|
(skriv typ han bara vad fan ka han göra osv? xD och sen kommer han anske på han har vapen och vågar sig fam och skuter dme haha XD och dreirkt fram och drar upp Alex i marne och kutar iväg med henne xD sen den antten kan jag slova ho sover som klister på honom xD)
Alex slog och sparkade och försötke komma los -för fan V hpll flickan så stark kan hon inte vara sa en kvinna som kom frma och Alex skrek och slog av islka -Oj inte minnas e detta Alex, flcikan som kom undan oss en gång för 1 år sen. sa froskare och Alex kolalde på flixkan och direkt sparkade bort henne så hon for i marekn men manenn som kalaldes V höll fast henne hårt -SLÄPP röt hon islekt 30 sep, 2015 17:11 |
|
Borttagen
|
Zeke fortsatte kolla bort mot Alex. han såg inte så mycket, men det lilla han såg såg inte bra ut.
Vafan ska jag göra? tänkte han. (Han kommer och hjälper Alex strax, vill bara dra ut det lite XD) 30 sep, 2015 17:22 |
|
Borttagen
|
(haha bra XD)
Alex började känna tårarna bränna innan för ögonlocken -släpp näser hon islket och försöker slå V i privat ställe men missar då han tog hennes arm i sin starka hand och hon sprka och försöekr komma los -För van Herry. ta fram lugnade flickan e fan störd! säekrt virus! snäser V och försöker hålla henne 30 sep, 2015 19:41 |
|
Borttagen
|
Zeke fortsatte kolla bort mot Alex. Jag behöver skapa en skenmanöver tänkte han.
(Zeke är ganska trög just nu... XD) 1 okt, 2015 17:32 |
|
Borttagen
|
(haha XD kanske rotar fickorna finner metallen av pistolen xD)
Alex började gråten i haslen när hon ser en man lta efter spruta och hon slog hårdare för att komma ls men gick inte 1 okt, 2015 17:57 |
|
Maracaz
Elev |
9 okt, 2015 16:46 |
|
Borttagen
|
/vill bara låta dem kola om hon har chip eller ej sen kan han pang om du vill
9 okt, 2015 17:04 |
|
Maracaz
Elev |
(Okej. vet inte riktigt hur jag ska skriva att han hittar den...)
Zeke funderade på vad han skulle göra.
9 okt, 2015 17:09 |
|
Borttagen
|
(han kanske kan känna igenom sina fickor och känner pistlens pipa emot sina fingrar?)
Alex fick snart ett stadigt grepp i amren av V och H gick närmare -se här sa han kort och tog en aparat och dne pep till -men ser man på, en ny ungdom. sa han och flinar och Alex kolalde surt påmanen ncoh lycckades sparka han i magne så han aktade sig. -tuff en med, men vart e grabben vi bör hitta honom, han e nog inte lågnt borta. sa h 9 okt, 2015 17:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen