Monster High School 2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Monster High School 2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lo~
Ingen svarar så jag säger inget mer. Jag är nästan säker på att någon sitter här, men inte syns. Men med tanke på vad det här är för en skola är det väl rät självklart. Jag sitter länge och tittar rätt ut i luften. Till slut viftar jag till framför där jag känner att någon sitter. 22 apr, 2015 08:18 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Chi~
Flickan viftar plötsligt sin hand rakt i mitt ansikte och jag rycker till utav den plötsliga rörelsen. Jag vet att hon vet att jag är här, men jag vet ändå inte om jag vågar. Men tåget hat lämnat stationen, och hon är den ända varelsen inom synhåll. Så jag tar ett djupt andetag, och gör mig själv synlig. 22 apr, 2015 09:46 |
|
Borttagen
|
Emile satt fortfarande och ritade han befann sig i sin egen lilla värld igen. Denna gång ritade han en blomma han hade sett i närheten av stationen där han klev på. Han började leta efter rätt pennor i sin stora necessär han använde som Penfodral. Om han hade ett vanligt skulle inte alla pennor få plats.
22 apr, 2015 10:06 |
|
Matilda weasley
Elev |
Sam
Jag började tröttna på att sitta själv så jag reste på mig och började leta efter en kupé med någon annan i. Jag tittade in i en kupé med två svarthåriga flickor - kan jag sitta här? frågar jag Jag är jag, det är inte du :P
22 apr, 2015 15:40 |
|
soony sonny love
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Jag gick till en anan kupé där det satt fyra personer. -Kan jag sitta här? frågade jag. Som ängel har jag en viss styrka att charma folk så jag hopades att jag skulle få en pojkvän på min nya skola. ![]()
22 apr, 2015 16:25 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 22 apr, 2015 16:28 |
|
Kim Potter
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Alec ~ Efter att ha misslyckat med att få den klara, röda färgen jag ville ha på mina ögon fick jag nöja mig med ett par bruna som hade en mörkröd nyans. Jag måste verkligen träna mer. Denna gången är jag en tjej med långt blont hår i två flätor bärandes någon slags skoluniform. Efter att ha letat i olika kupéer för att hitta en som fångar mitt intresse och inte är överfullt hittar jag en som bara innehåller två personer. Och en av dem är flickan med de röda ögonen! Bredvid henne sitter en tjej med svart hår och bruna ögon. "Heey ~", fnittrar jag och slänger lätt med håret. Lite överdrivet kanske? Nåja, det är inte meningen att vara trovärdig. "Är det ledigt häär?"
22 apr, 2015 16:35
Detta inlägg ändrades senast 2015-04-22 kl. 16:51
|
|
Isabelle Granger
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 22 apr, 2015 16:49 |
|
Kim Potter
Elev |
22 apr, 2015 16:51 |
|
Borttagen
|
Lo~
Personen blir synlig igen. Jag flämtar till. "Hej..." säger jag. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Två andra personer kommer in, en kille och en tjej. En av dem ser väldigt fåfäng ut, märker jag. "Hej", sa jag. "Om ni vill så..." 22 apr, 2015 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen