Historien om kopierarna (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Historien om kopierarna (Prs)
|
Borttagen
|
Adam undvek men såg att flera kopior blev träffade. Han kämpade med ett fönster
" Kom igen " mummlade han. Killen träffade en kopia med en sömnpill Adam försökte hålla sig vaken men det var svårt.
10 apr, 2015 09:48
|
|
Borttagen
|
" varför försöker han med fönstret... Vi är ju på tredje våningen " mumlade kvinnan
10 apr, 2015 09:52
|
|
Borttagen
|
Adam såg nu att de var på tredje våningen killen sövde ner en till kopia. Adam sjönk ner utmattad på golvet han hade gett upp.
10 apr, 2015 10:06
|
|
Borttagen
|
Kvinnan log då hon visste att de hade vunit.
10 apr, 2015 10:16
|
|
Borttagen
|
Adams kropp skakade han var så trött
" Vad gör vi med honom ?" Frågade killen och såg på kvinnan.
10 apr, 2015 10:20
|
|
Borttagen
|
" inget just nu vi har flera att fånga in" sa kvinnan lugnt.
10 apr, 2015 10:24
|
|
Borttagen
|
" Okej gissar att de elever som redan går här får ta hand om grabben " sa killen och gick ut ur skolan. Adam såg upp på kvinnan med trött blick.
10 apr, 2015 10:30
|
|
Borttagen
|
" ni kommer inte ut så ge upp" sa Kvinnan & lämnade rummet
10 apr, 2015 10:38
|
|
Borttagen
|
Adam såg ner i golvet vart var han någonstans tänkte han.
10 apr, 2015 10:44
|
|
Borttagen
|
Kvinnan såg på mannen.
" var finns de andra kopierarna ?" Frågade Kvinnan
10 apr, 2015 10:46
|
Du får inte svara på den här tråden.