roll med Hermone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > roll med Hermone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Ja....."
11 mar, 2015 07:11 |
|
LillaBelle
Elev |
Jag seter mig på sängen med benen i kors och tittar på min nya vänner. Har ni några små syskon eller stora syskon
11 mar, 2015 07:13 |
|
Borttagen
|
Jag kryper upp i min säng. "Ja två bröder, de är jättestöriga.."
11 mar, 2015 07:15 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
11 mar, 2015 07:19 |
|
LillaBelle
Elev |
Jag har en super trevlig storebror. Han är alltid snäll okej vi bråkar ibland men vi blir snapt vänner igen
(hur gammal kan man vara och gå på den här skolan)
11 mar, 2015 07:20 |
|
Borttagen
|
"Mmmm...." jag kollade på klockan. "Oj, är den redan halv 10! Godnatt!" Jag la mig ner och somnade.
11 mar, 2015 08:15 |
|
LillaBelle
Elev |
11 mar, 2015 16:08 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
11 mar, 2015 16:08 |
|
LillaBelle
Elev |
Jag hade hemska mardrömen och det var en dröm om en man som mördade en kvinna och jag bara tittade på utan att göra något. I drömmen fick jag blod på mina kläder. Jag vackra med ett ryck och springer in på toaletten och ser röda fläckar på min pyjamas. Jag skickar
11 mar, 2015 16:24 |
|
Borttagen
|
"Vad är det?" Miumlar jag och går upp och in på toaletten.
11 mar, 2015 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen