Prs. Melody-Jessica
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Melody-Jessica
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Lawiise
Elev |
5 mar, 2015 21:32 |
|
Borttagen
|
Jag gick till örtläran.
5 mar, 2015 21:32 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
6 mar, 2015 07:34 |
|
Borttagen
|
Jag stod utanför och väntade på att lektionen skulle börja.
6 mar, 2015 07:34 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
6 mar, 2015 07:36 |
|
Borttagen
|
Jag gick snabbt in i växthuset och ställde mig i mitten.
6 mar, 2015 08:13 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
6 mar, 2015 09:23 |
|
Borttagen
|
Jag lämnade snabbt lektionen när den var slut.
6 mar, 2015 09:40 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Jag gick ut ur växthuset.
Tyckte du det var kul", frågade Albus mig och log. "Japp", sa jag och kramade om honom. Sedan gick vi till slottet. ![]()
6 mar, 2015 14:16 |
|
Borttagen
|
Jag skyndade till Scorpius.
6 mar, 2015 15:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen