Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Premiären, Leicester Square, 7 juli

Forum > Harry Potter > Premiären, Leicester Square, 7 juli

1 2 3 ... 11 12 13 14
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag älskar verkligen den här tråden! Varför har jag inte bevakat den tidigare? Den här är ett måste att komma ihåg och återkomma till när nostalgiska stunder behöver tas hand om ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

4 dec, 2011 20:14

childhoodlight
Elev

Avatar


Håller med dig Vicki! Det visar våra förberedelser, hihi ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

4 dec, 2011 20:21

blablablaa
Elev

Avatar


var inte premiären 14 juli? o.o

Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D

4 dec, 2011 20:26

accioron
Elev

Avatar


Skrivet av blablablaa:
var inte premiären 14 juli? o.o


Världspremiären pratar vi om, som var i London, skedde den sjunde juli!

4 dec, 2011 20:27

blablablaa
Elev

Avatar


whaaaat? HAHA, har alltid trott att världsperimären var 14... :C

Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D

4 dec, 2011 20:28

childhoodlight
Elev

Avatar


Ninnie, det vi pratar om är galapremiären, inte världspremiären!

Världspremiären hölls den 15e, och inte 14e, blablablaa ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

4 dec, 2011 20:29

accioron
Elev

Avatar


Skrivet av blablablaa:
whaaaat? HAHA, har alltid trott att världsperimären var 14... :C


Alltså vi fick inte se filmen den fjortonde, utan det var bara galapremiären med röda mattan och hela köret. Vi fick se filmen när vi var tillbaka hemma som alla andra Fast det kanske inte var det du syftade på, haha.

childhoodlight
men alla kallar det ju det vare sig vilken det gäller haha
eller det kanske bara är jag
okay then

4 dec, 2011 20:30

Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 4 kl. 20:31
Antal ändringar: 1

blablablaa
Elev

Avatar


jaahaaa.... tack så mycket, var förvirrad lixom HAHA

Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D

4 dec, 2011 20:30

Kintsugi
Prefekt

Avatar


hahahaha förvirringen i allas inlägg ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

4 dec, 2011 20:30

childhoodlight
Elev

Avatar


accioron ja du är ju lite slow liksom

LÄS BARA FÖRSTA INLÄGGET JAG SKREV DUH
"Alltså vänta nu, haha, ska du på världspremiären eller galapremiären? För på galapremiären ska jag och Elderwand, och det ska vara på Trafalgar Square, så jag tror att vi dessvärre pratar om två olika saker. :< Fast jo, galapremiären är den 7e. Men då är det ju inga portar - det är utomhus, så man kommer bara köa. Men jag tror vi skulle kunna hålla platser åt er, beror ju på hur många som kommer osv, och när vi själva drar dit <:"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

4 dec, 2011 20:31

1 2 3 ... 11 12 13 14

Forum > Harry Potter > Premiären, Leicester Square, 7 juli

Du får inte svara på den här tråden.