Belien PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Belien PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vet att Ed inte har något emot att jag använder en av sängarna i hans hus, han förstår ju att jag kan behöva att bara tänka på något annat. Och den här tjejen är perfekt just nu, hon kräver inte så mycket av mig.
12 okt, 2014 21:53 |
|
Beben
Elev |
Det är skönt på något sätt, befriande, att bara kunna dricka bort problemen. Att ligga med någon är bara en bonus, även om det händer på nästan varje fest jag går på. Det är väl för att jag är snygg, jag får ju höra det ofta.
12 okt, 2014 21:56 |
|
Borttagen
|
Jag måste sluta efter ett tag, och lägger mig på rygg .
12 okt, 2014 22:24 |
|
Beben
Elev |
12 okt, 2014 22:41 |
|
Borttagen
|
Jag lägger min hand över där min fjäril är tatuerad på mage och andas tungt.
12 okt, 2014 22:43 |
|
Beben
Elev |
12 okt, 2014 22:45 |
|
Borttagen
|
Jag mumlar någonting om att jag är helt slut.
12 okt, 2014 22:46 |
|
Beben
Elev |
12 okt, 2014 22:47 |
|
Borttagen
|
Jag undrar varför jag inte orkar mer, vi har ju inte ens hållit på särskilt länge.
12 okt, 2014 22:51 |
|
Beben
Elev |
12 okt, 2014 22:55 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen