Fantasyroll (10 pers)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fantasyroll (10 pers)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
-Titan-
Drar upp min huva och börjar gå mot 2 alver som ligger på marken. "Värst vad här finns många varelser som inte är människor. Jag som trodde detta var en människoby." muttrar jag tyst. "Vilka är n?"i frågar jag alverna 22 feb, 2015 12:45 |
|
Kallamina
Elev |
Hej!
Jag tror tyvärr att jag måste dra mig ur det här rollet. Jag har helt enkelt bara inte tid. Jätteledsen att jag inte kan va med mer. Nån annan får gärna ta min plats.
27 feb, 2015 00:18 |
|
Suddan_10
Elev |
Altså, sitter jag på någåns rygg eller gör jag inte det????????????????????????
http://38.media.tumblr.com/a8a8f09a7a115b4dcc54a9bf710fe036/tumblr_nabhimIGDo1suyqwko1_400.gif http://31.media.tumblr.com/78153583676f0c7a48014119727b2ac9/tumblr_n2i6jjpCcm1rk4afvo4_400.gif 28 feb, 2015 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Suddan_10: IdkAltså, sitter jag på någåns rygg eller gör jag inte det???????????????????????? 28 feb, 2015 20:52 |
|
Suddan_10
Elev |
Skrivet av Borttagen: IDK???Skrivet av Suddan_10: Idk Altså, sitter jag på någåns rygg eller gör jag inte det???????????????????????? http://38.media.tumblr.com/a8a8f09a7a115b4dcc54a9bf710fe036/tumblr_nabhimIGDo1suyqwko1_400.gif http://31.media.tumblr.com/78153583676f0c7a48014119727b2ac9/tumblr_n2i6jjpCcm1rk4afvo4_400.gif 28 feb, 2015 21:05 |
|
Borttagen
|
28 feb, 2015 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen