Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fantasyroll (10 pers)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fantasyroll (10 pers)

1 2 3 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


-Titan-

Drar upp min huva och börjar gå mot 2 alver som ligger på marken.
"Värst vad här finns många varelser som inte är människor. Jag som trodde detta var en människoby." muttrar jag tyst.

"Vilka är n?"i frågar jag alverna

22 feb, 2015 12:45

Kallamina
Elev

Avatar


Hej!
Jag tror tyvärr att jag måste dra mig ur det här rollet. Jag har helt enkelt bara inte tid.
Jätteledsen att jag inte kan va med mer.
Nån annan får gärna ta min plats.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F46%2F7d%2Fe5467d0ebe75deb242ea7794f653c75f.gif

27 feb, 2015 00:18

Suddan_10
Elev

Avatar


28 feb, 2015 20:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Suddan_10:
Altså, sitter jag på någåns rygg eller gör jag inte det????????????????????????
Idk

28 feb, 2015 20:52

Suddan_10
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Suddan_10:
Altså, sitter jag på någåns rygg eller gör jag inte det????????????????????????
Idk
IDK???

http://38.media.tumblr.com/a8a8f09a7a115b4dcc54a9bf710fe036/tumblr_nabhimIGDo1suyqwko1_400.gif http://31.media.tumblr.com/78153583676f0c7a48014119727b2ac9/tumblr_n2i6jjpCcm1rk4afvo4_400.gif

28 feb, 2015 21:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Suddan_10:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Suddan_10:
Altså, sitter jag på någåns rygg eller gör jag inte det????????????????????????
Idk
IDK???

Fråga irl, vi sitter i samma rum...

28 feb, 2015 21:13

1 2 3 ... 10 11 12

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fantasyroll (10 pers)

Du får inte svara på den här tråden.