Alien & Beben (Privat rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Ja, se bara på mig, jag blev rik på något jag är fantastiskt, OTROLIGT bra på" flinar jag och sätter handen stolt över mitt bröst.
16 aug, 2014 10:00 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 10:05 |
|
Borttagen
|
"Jag vet, jag har övat länge" skrattar jag.
16 aug, 2014 10:14 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 10:23 |
|
Borttagen
|
Jag skrattar lågt.
"Jadå. Du är verkligen trevlig" 16 aug, 2014 11:10 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 11:46 |
|
Borttagen
|
"Jag brukar få höra det " säger jag och flinar mot henne.
16 aug, 2014 13:20 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 13:30 |
|
Borttagen
|
"Ah! Jag kom på en sak, jag är så otrevlig och dålig att folk vill skrika mig till döds!"
16 aug, 2014 13:33 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 13:34 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen