Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Men först måste du skriva, och jag är otålig.
24 maj, 2011 20:17 |
|
Minidjuret
Elev |
Mhihih >8D
24 maj, 2011 20:53 |
|
Borttagen
|
Den här rä ju lika bra som hare you aver been in love?!
24 maj, 2011 20:54 |
|
Borttagen
|
När kommer det mer?
25 maj, 2011 07:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Jag fattar att hon inte har tid, jag känner henne IRL. Ibland tar tillochmed jag hennes skrivtid. :'c Mjoo, det där känner jag till * stirra på dig* Jag ska skriva mer nu, okej? Men då måste någon skriva först *oskyldigt fejs* Vad menar du? D: VET DU ATT JAG ÄR I DITT HUS OCH TAR UPP DIN TID? TT_TT 25 maj, 2011 07:54 |
|
Salazar1
Elev |
26 maj, 2011 20:40 |
|
Borttagen
|
28 maj, 2011 17:59 |
|
Salazar1
Elev |
28 maj, 2011 19:50 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Jag fattar att hon inte har tid, jag känner henne IRL. Ibland tar tillochmed jag hennes skrivtid. :'c Mjoo, det där känner jag till * stirra på dig* Jag ska skriva mer nu, okej? Men då måste någon skriva först *oskyldigt fejs* Vad menar du? D: VET DU ATT JAG ÄR I DITT HUS OCH TAR UPP DIN TID? TT_TT Mjaa, typ?? Hehe nej men jag heter Louise och kallas för lollo xD 28 maj, 2011 23:03 |
|
Salazar1
Elev |
^^ Trodde nog det!
Slytherin Pride 29 maj, 2011 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen