(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
Jag såg förbryllat på henne. Hette hon Ariel? Då måste ju Arwen tro att det är henne jag är kär i.
2 jun, 2014 22:23
|
|
Borttagen
|
- Jag sade ju det!, sade jag och skrattade. Ariel såg förvirrat på mig.
2 jun, 2014 22:26
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Arwen. Kunde hon inte hålla tyst? Hon skämmer ut sig.
-Ehehe ursäkta min vän här, sa jag
2 jun, 2014 22:27
|
|
Borttagen
|
Ariel nickade.
- Jag ska gå nu, sade jag glatt och förde bort min tallrik. Det var väl bättre att låta dem prata ensam.
2 jun, 2014 22:31
|
|
Borttagen
|
-Nej! Arw! Gå inte!, sa jag
2 jun, 2014 22:33
|
|
Borttagen
|
- Men jag väntar på dig utanför, sade jag och gick.
2 jun, 2014 22:35
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Ariel.
-Måste gå!, sa jag och reste mig upp. Jag lämnade tallriken och gick efter Arwen.
2 jun, 2014 22:35
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig på en bänk utanför.
2 jun, 2014 22:37
|
|
Borttagen
|
Jag fick syn på Arwen. Jag satte mig bredvid henne.
2 jun, 2014 22:38
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Oscar med höjda ögonbryn.
- Varför stannade du inte?
2 jun, 2014 22:40
|
Du får inte svara på den här tråden.