Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan Alicia Hagström och Neloon

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon

1 2 3 ... 11 12 13 ... 29 30 31
Användare Inlägg
Neloon
Elev

Avatar


- Ta det lugnt, sa jag

4 maj, 2014 23:59

Borttagen

Avatar


Jag började hångla med Sirius.

5 maj, 2014 00:00

Neloon
Elev

Avatar


Jag gick iväg sur

5 maj, 2014 00:03

Borttagen

Avatar


- Vi skolkar, sa Sirius.
- Jag vet inte, sa jag tvekande.
- Jo kom igen, bad Sirius.
- Okej, sa jag.
Vi gick till sjön och satt oss.

5 maj, 2014 00:04

Neloon
Elev

Avatar


- Du, efter lektionen så ska vi bara gå upp till uppehållsrummet och mysa, sa Remus
- Tack! Sa jag till Remus, han är den perfekta pojkvännen

5 maj, 2014 00:12

Borttagen

Avatar


Sirius skvätte vatten på mig och det slutade med att vi hade vattenkrig.
- Nu har våra lektionen börjat, sa jag tyst.
- Tänk inte på det, sa Sirius och kysste mig.

5 maj, 2014 00:14

Neloon
Elev

Avatar


Vi satt där på lektionen, det var trollkonsthistioria och alla somnade nästan för att det var så tråkigt.

5 maj, 2014 00:17

Borttagen

Avatar


Vi började hångla.

5 maj, 2014 00:18

Neloon
Elev

Avatar


Lektionen var slut och vi gick ut från klassrummet och Remus lade sin arm runt mig och vi gick till uppehållsrummet och gjorde enligt planerna. Vi bara satt där, jag la med mitt huvud på Remus knä och han strök mig på mitt hår

5 maj, 2014 00:21

Borttagen

Avatar


Vi gick upp till sällskapsrummet och satt oss ner vid Remus och Alison.
- Hej, sa jag glatt.

5 maj, 2014 00:24

1 2 3 ... 11 12 13 ... 29 30 31

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon

Du får inte svara på den här tråden.