PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neloon
Elev |
- Ta det lugnt, sa jag
4 maj, 2014 23:59 |
|
Borttagen
|
Jag började hångla med Sirius.
5 maj, 2014 00:00 |
|
Neloon
Elev |
Jag gick iväg sur
5 maj, 2014 00:03 |
|
Borttagen
|
- Vi skolkar, sa Sirius.
- Jag vet inte, sa jag tvekande. - Jo kom igen, bad Sirius. - Okej, sa jag. Vi gick till sjön och satt oss. 5 maj, 2014 00:04 |
|
Neloon
Elev |
- Du, efter lektionen så ska vi bara gå upp till uppehållsrummet och mysa, sa Remus
- Tack! Sa jag till Remus, han är den perfekta pojkvännen 5 maj, 2014 00:12 |
|
Borttagen
|
Sirius skvätte vatten på mig och det slutade med att vi hade vattenkrig.
- Nu har våra lektionen börjat, sa jag tyst. - Tänk inte på det, sa Sirius och kysste mig. 5 maj, 2014 00:14 |
|
Neloon
Elev |
Vi satt där på lektionen, det var trollkonsthistioria och alla somnade nästan för att det var så tråkigt.
5 maj, 2014 00:17 |
|
Borttagen
|
Vi började hångla.
5 maj, 2014 00:18 |
|
Neloon
Elev |
Lektionen var slut och vi gick ut från klassrummet och Remus lade sin arm runt mig och vi gick till uppehållsrummet och gjorde enligt planerna. Vi bara satt där, jag la med mitt huvud på Remus knä och han strök mig på mitt hår
5 maj, 2014 00:21 |
|
Borttagen
|
Vi gick upp till sällskapsrummet och satt oss ner vid Remus och Alison.
- Hej, sa jag glatt. 5 maj, 2014 00:24 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen