Eurovision Song Contest 2014
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2014
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_Anna_22
Elev |
Juste det är final ikväll..^^
10 maj, 2014 13:09 |
|
Frivolt
Elev |
På tal om att Österrike är en av alla favoriter ikväll, nån som kommer ihåg den här?
10 maj, 2014 14:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: På tal om att Österrike är en av alla favoriter ikväll, nån som kommer ihåg den här? Förknippar ALLTID österrike med den där låten! 10 maj, 2014 14:47 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: På tal om att Österrike är en av alla favoriter ikväll, nån som kommer ihåg den här? Förknippar ALLTID österrike med den där låten! haha jag med jo, googlade nu och han kom tvåa haha Edit: just kidding!! xD Han kom 6:a Turkiet vann och Belgien tvåa! Sverige kom på 5:e plats xD 10 maj, 2014 14:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: På tal om att Österrike är en av alla favoriter ikväll, nån som kommer ihåg den här? Förknippar ALLTID österrike med den där låten! haha jag med jo, googlade nu och han kom tvåa haha Edit: just kidding!! xD Han kom 6:a Turkiet vann och Belgien tvåa! Sverige kom på 5:e plats xD Tänkte väl ^^ visst var det Fame som sverige bidrog med då? 10 maj, 2014 14:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: På tal om att Österrike är en av alla favoriter ikväll, nån som kommer ihåg den här? Förknippar ALLTID österrike med den där låten! haha jag med jo, googlade nu och han kom tvåa haha Edit: just kidding!! xD Han kom 6:a Turkiet vann och Belgien tvåa! Sverige kom på 5:e plats xD Tänkte väl ^^ visst var det Fame som sverige bidrog med då? haha xD Jag såg fel xD Va startordningen ja råka kolla på tror jag xD Yes det vare! 10 maj, 2014 14:59 |
|
EmahS
Elev |
Så.
Hur går det ikväll då? Jag hoppas verkligen att Sverige tar hem det! Vi är ju fortfarande favoriter att vinna. Men jag tror Österrike vinna. Bra låt det med
10 maj, 2014 15:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: På tal om att Österrike är en av alla favoriter ikväll, nån som kommer ihåg den här? Förknippar ALLTID österrike med den där låten! haha jag med jo, googlade nu och han kom tvåa haha Edit: just kidding!! xD Han kom 6:a Turkiet vann och Belgien tvåa! Sverige kom på 5:e plats xD Tänkte väl ^^ visst var det Fame som sverige bidrog med då? haha xD Jag såg fel xD Va startordningen ja råka kolla på tror jag xD Yes det vare! De stämmer nog! Lyssnade sönder den skivan år 2003 minns att den startade i början och Sverige startade bland de sista. Åh är värsta kluven inför ikväll.. Är bjuden till en kompis (som du Frivolt faktiskt har träffat, på F.I.S.A 2008 10 maj, 2014 16:12 |
|
Frivolt
Elev |
Kelpie Hahah okeej
Åh D: Vem dååå? Ååh, jamen gör som du känner. Om du vill se hemma så göret Själv kommer jag va ensam ikväll x) Skulle se med Kinshaw men hon blev sjuk D: 10 maj, 2014 16:16 |
|
Borttagen
|
10 maj, 2014 16:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen