kampen mot umbrigd
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > kampen mot umbrigd
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alvenia
Elev |
- Antagligen, jag hann inte äta frukost i morse för att hinna med tåget.
2 maj, 2014 21:19 |
|
Borttagen
|
- Jag åt mycket frukost, sa jag.
2 maj, 2014 21:20 |
|
Borttagen
|
Jag öppnade dörren till en kupé. Där satt några ur min årskurs.
-Får jag sitta här? Frågade jag. -Jag har varit inlåst på toan tills nu Ps. Vet att det är skumt det där med toan, men jag kom inte på något annat 2 maj, 2014 21:25 |
|
Borttagen
|
- Självklart får du det, sa jag glatt.
- Jag heter Alexandra Malfoy men alla kallar mig för Alex vad heter du? frågade jag glatt. 2 maj, 2014 21:26 |
|
Borttagen
|
-Katniss Fire, sa jag. Men du kan kalla mig Kat. Jag kollade hungrigt på allt godis.
-får jag smaka? Jag har knappt ätit nånting idag. 3 maj, 2014 10:46
Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 3 kl. 10:59
|
|
Borttagen
|
- Självklart, sa jag.
Jag gav henne några lakritsstavar. 3 maj, 2014 10:50 |
|
Borttagen
|
Jag åt fort upp lakritsstavarna somjag fick av Alex.
-tack, sa jag. -jag älskar lakrits! 3 maj, 2014 10:58 |
|
Borttagen
|
- Jag med, sa jag glatt.
3 maj, 2014 11:20 |
|
Alvenia
Elev |
- är det någon som vet när vi är framme? Frågade jag och hoppades att vi skulle vara framme snart.
3 maj, 2014 11:27 |
|
Borttagen
|
- Jag tror att det är ett tag kvar, sa jag.
3 maj, 2014 11:28 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen