hogwarts-rollspel för alla♥
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > hogwarts-rollspel för alla♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny, Dumbledore
Elev |
japp svarade jag
Hogwartsexpressen stannade med ett ryck. Jag blev jätteglad för nu så skulle jag äntligen få börja på Hogwarts! Mister jag pengar mister jag inget Mister jag kärlek mister jag något Mister jag vänskap mister jag mycket Mister jag Harry Potter mister jag allt 4 maj, 2014 18:18
Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 4 kl. 18:19
|
|
Borttagen
|
Jag klev av tåget och tog tag i Cris och Lysander och drog med dom mot närmsta vagn.
4 maj, 2014 18:18 |
|
Pinkie Pie
Elev |
4 maj, 2014 18:19 |
|
Borttagen
|
Jag satt mig ner och kollade ut genom fönstret.
4 maj, 2014 18:19 |
|
Ginny, Dumbledore
Elev |
Jag började springa mot någon som ropade förstaårselever hitåt!
Mister jag pengar mister jag inget Mister jag kärlek mister jag något Mister jag vänskap mister jag mycket Mister jag Harry Potter mister jag allt 4 maj, 2014 18:20 |
|
Borttagen
|
- Så har någon av er tjej? frågade jag.
4 maj, 2014 18:20 |
|
Pinkie Pie
Elev |
Jag såg att vi kom närmre och närmre slottet, jag tittade på Alexandra och frågade:
"Är det slut mellan dig och James?"
4 maj, 2014 18:21 |
|
Borttagen
|
- Ja jag vill inte prata om den idioten, sa jag argt.
4 maj, 2014 18:22 |
|
Ginny, Dumbledore
Elev |
vi klev på en båt. sedan när vi var framme var det dags för sorteringen. Hmm du skulle ha passat bra i Ravenclaw men det får bli GRYFFINDOR skrek hatten jag skuttade bort till gryffindors bord.
Mister jag pengar mister jag inget Mister jag kärlek mister jag något Mister jag vänskap mister jag mycket Mister jag Harry Potter mister jag allt 4 maj, 2014 18:23 |
|
Pinkie Pie
Elev |
4 maj, 2014 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen