PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
Jag satte mig ner i mitten av klassrummet. Jag hade Svenska. Om en timme skulle jag hjälpa Elaine att plugga.
28 apr, 2014 15:37
|
|
Borttagen
|
Jag väntade på att skolan skulle vara slut. Jag ville vara med Clark.
28 apr, 2014 15:40
|
|
Borttagen
|
Jag började jobba i svenskaboken.
28 apr, 2014 15:40
|
|
Borttagen
|
Jag pratade med alla andra och struntade i att jobba.
28 apr, 2014 15:43
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 15:45
|
|
Borttagen
|
Jag undrade vad Clark tyckte om mig... Varför väntade jag så mycket på att vara med honom och varför undrade jag vad han tyckte? Jag suckade. Han var ju en nörd.
28 apr, 2014 15:48
|
|
Borttagen
|
Lektionen gled förbi. Det ringde ut. ÄNTLIGEN!.
Jag la ihop svenskaboken och gick ut ur klassrummet.
28 apr, 2014 15:50
|
|
Borttagen
|
Jag tog mina böcker och sade hejdå åt alla innan jag förde mina saker till mitt skåp och tog min väska.
28 apr, 2014 15:54
|
|
Borttagen
|
Jag gick till skåpet och la in boken,sedan tog jag min jacka och min matteläxa.
28 apr, 2014 15:55
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut dit Clark stod och väntade.
- hej, Sade jag och log.
28 apr, 2014 16:05
|
Du får inte svara på den här tråden.