Prs :3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs :3
|
Borttagen
|
- Okej, sade jag och öppnade dörren och satte mig. Bilen var inte ens bekväm. Han hade den säkert bara för att den kostade mycket och var snygg. Jag smällde fasst dörren och spännde fast säkerhetsbältet.
24 apr, 2014 14:30
|
|
Borttagen
|
Jag fällde upp solglasögonen i pannan och såg på Kaila.
-Vad tycker du om bilen?, sa jag
Jag log lite och satte sedan fast mig.
24 apr, 2014 14:32
|
|
Borttagen
|
- Obekväm, sade jag och skrattade nervöst. Det märktes att han verkligen älskade sin bil. Mer än Julia iallafall. Jag hade inte sett dem äta upp varandra på ett tag. Hade det hänt något? Jag var nyfiken, men ville inte fråga.
24 apr, 2014 14:36
|
|
Borttagen
|
Jag flinade.
-Haha ja, jag vet..baksätet är mycket skönare!, sa jag och log.
Jag vred om nyckeln och startade bilen.
24 apr, 2014 14:37
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Okej, sade jag ointresserat.
- Varför ville du hänga efter skolan? Jag är ju inte populär eller så, sade jag nyfiket och skrattade lite.
24 apr, 2014 14:40
|
|
Borttagen
|
Jag körde ut från parkeringen och såg på henne.
-Det spelar ingen roll! Du är snygg, sa jag och log.
Jag började köra längst bilvägen.
24 apr, 2014 14:42
|
|
Borttagen
|
För att jag var snygg? Så det hade ingenting med mig att göra. Min personligjet. Jag hade ingen lust att följa med honom mer.
24 apr, 2014 14:52
|
|
Borttagen
|
Jag hörde själv hur ytligt det lät.
-Eh alltså.. Jag menar inte så..Jag tycker att du verkar vara snäll och så och jag vill gärna lära känna dig, Du är speciell. Jag gillar det, sa jag
24 apr, 2014 14:55
|
|
Borttagen
|
Jag log.
- Speciell. På vilket sätt? Frågade jag och såg på Zacke.
24 apr, 2014 14:57
|
|
Borttagen
|
-Du är inte som alla andra bimbosar, du går inte runt och pratar om smink och skor hela tiden, och du skryter inte för hela skolan om att du är snygg,du bara är dig själv. Sånna tjejer gillar jag, sa jag
24 apr, 2014 14:59
|
Du får inte svara på den här tråden.