PRS med Diego
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Diego
|
Borttagen
|
Jag hade klätt mig i en blå puffig klänning ner till knäna utan axelband.
Mina ögon var hårt sminkade, och för en gångs skull hade jag lockat mitt mörkbruna hår.
Jag hade även ett par höga svarta skor.
18 apr, 2014 00:33
|
|
Borttagen
|
Jag stannade bilen utanför hennes hus och klev ur. Jag knackade på dörren. Den öppnades, det verkade vara hennes mamma så jag precenterade mig själv.
18 apr, 2014 00:35
|
|
Borttagen
|
Jag gick ner för trappan och log mot honom.
"Hejdå, ms sommers." Sa jag och pussade henne på kinden med mina mörkröda läppar.
18 apr, 2014 00:38
|
|
Borttagen
|
Jag log lite.
Okej kanske inte hennes mamma
18 apr, 2014 00:40
|
|
Borttagen
|
"Hej." Sa jag och log igen.
18 apr, 2014 00:41
|
|
Borttagen
|
"Hej"
Sa jag och besvarade leendet och gav henne en blombukett.
18 apr, 2014 00:46
|
|
Borttagen
|
18 apr, 2014 09:14
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade bildörren för henne. En stund senare parkerade jag itanför skolan. Dansen skulle hållas i gympasalen.
18 apr, 2014 09:15
|
|
Borttagen
|
Jag kände mig pirrig inför kvällen.
18 apr, 2014 09:18
|
|
Borttagen
|
När vi kom in i lokalen var det smockfullt av folk och jag grep hennes hand så att vi inte skulle tappa bort varandra.
18 apr, 2014 09:21
|
Du får inte svara på den här tråden.