The dark witches (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The dark witches (prs )
|
Borttagen
|
Robin log han såg en brika med mat komma ner han såg att en trädrot bar på brikan och ställde ner den det var ett äpple och ett glas vatten åt dom var
26 mar, 2014 20:47
|
|
Borttagen
|
Erika log. Hon kunde iallafall glädja sig med att dem fick nåt att äta.
26 mar, 2014 20:51
|
|
Borttagen
|
Robin tog sitt äpple han åt det sakta
26 mar, 2014 20:52
|
|
Borttagen
|
Erika tog en tugga i äpplet.
" Usch!, sa hon
26 mar, 2014 20:56
|
|
Borttagen
|
" bättre än inget " sa Robin
26 mar, 2014 20:57
|
|
Borttagen
|
" De här äpplena är jättebesprutade.. Du skulle smaka ängsäpplen, sa Erika
26 mar, 2014 21:04
|
|
Borttagen
|
Robin såg på Erika han kadtade sin äppelskrut i en hink som var halvful med äppelskruttar
26 mar, 2014 21:06
|
|
Borttagen
|
" Det finns en äng en bit härifrån. Där står ett träd och i det växer äpplen som är så goda så man hör änglarna sjunga när man äter dem, sa Erika
26 mar, 2014 21:17
|
|
Borttagen
|
Robin ser på henne med tveksam blick
26 mar, 2014 21:19
|
|
Borttagen
|
" Dem måste du äta!, sa Erika
26 mar, 2014 21:20
|
Du får inte svara på den här tråden.