Den stora vildmarken
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den stora vildmarken
|
Borttagen
|
- Jag vet det och jag litar på alla er, sa jag.
22 mar, 2014 19:35
|
|
Borttagen
|
"Jag med" sa jag och gick fram mot Sarah.
"Det är något som bekymrar dig" sa jag. "Jag ser det på dig:"
22 mar, 2014 19:36
|
|
Borttagen
|
Jag kollade efter Sam men såg honom inte.
- Har någon av er sett Sam? frågade jag.
Jag kollade på dom med änslig blick.
22 mar, 2014 19:39
|
|
Borttagen
|
"Nej" sa jag. "Han skulle väl... Brödet!"
Jag sprang fram till elden. Toppen, Sam hade lämnat brödet i elden så nu brann det upp.
"Å nej!" sa jag och svor högljutt.
22 mar, 2014 19:41
|
|
Borttagen
|
- Hur kan du bry dig om brödet när min brorsa är borta, skrek jag.
22 mar, 2014 19:42
|
|
Borttagen
|
"Förlåt" sa jag. "Jag menade inte..."
22 mar, 2014 19:43
|
|
Borttagen
|
- Jag är så trött på allt och alla, skrek jag och rusade ut ur grottan.
22 mar, 2014 19:44
|
|
Borttagen
|
"Julia!" sa jag och sprang efter.
"Julia, lyssna!" sa jag och höll fast henne. Jag märkte hur stark jag var. "Sam är borta, vi har nästan ingen mat och Sarah vägrar tala med oss! Jag är också trött på det. Vi får göra det bästa av situationen helt enkelt. Vi ska leta efter Sam, jag lovar."
22 mar, 2014 19:45
|
|
Borttagen
|
-Släpp mig, fräste jag.
Jag slet mig loss från Katie och sprang i i skogen.
22 mar, 2014 19:46
|
|
Borttagen
|
"Stanna!" skrek jag. "Julia, det är för farligt!"
Jag följde efter. Vilken tur att jag gjorde det. Tre dementorer kom åt vårt håll
"Julia, spring!" ropade jag. "EXPECTO PATRONUM!"
Men det fungerade inte. Jag kände ingen lycka i mig just nu.
22 mar, 2014 19:48
|
Du får inte svara på den här tråden.