Rrs (Singwithice & ErisedStone)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rrs (Singwithice & ErisedStone)
|
Borttagen
|
"Vad menar du med inte van vid?" frågar jag lite förvirrat och börjar gå in med henne.
19 mar, 2014 18:37
|
|
Borttagen
|
"Jag är ju inte vann vid det här stället" säger jag.
19 mar, 2014 18:38
|
|
Borttagen
|
"Nej, såklart" säger jag och går in genom den stora ingången.
19 mar, 2014 18:40
|
|
Borttagen
|
Jag följer efter honom innanför en enorm port.
19 mar, 2014 21:31
|
|
Borttagen
|
När vi väl är inne styr jag mina steg mot köket.
20 mar, 2014 06:07
|
|
Borttagen
|
Jag följer efter honom och ser mig omkring, huset är enormt.
20 mar, 2014 19:31
|
|
Borttagen
|
"Shh, vi måste smyga" viskar jag, eftersom jag inte egentligen får gå ner i köket.
20 mar, 2014 19:37
|
|
Borttagen
|
Jag nickar för att visa att jag förstår.
20 mar, 2014 19:39
|
|
Borttagen
|
Jag öppnar en liten dörr och går ner för trappan som leder till köket.
20 mar, 2014 19:42
|
|
Borttagen
|
Jag följer efter och på något sätt lyckas jag snubbla och slå in i en rustning. Ett eko ringer i huset.
20 mar, 2014 19:49
|
Du får inte svara på den här tråden.