Kärlek på Hogwarts allmänt rollj
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kärlek på Hogwarts allmänt rollj
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet inte riktigt en kille går men det är inge kul då alla rollar tjejer typ Om det bara blir flickor kan jag vara en pojke. c;
26 mar, 2014 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Jag vet inte riktigt en kille går men det är inge kul då alla rollar tjejer typ Om det bara blir flickor kan jag vara en pojke. c; Jag vill vara en kille också men tycker att de som inte rollspelat som kille än kan prova nu 26 mar, 2014 18:44 |
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Choppa, Majaluna vill ni vara med igen eller hoppade ni ut helt och hållet? Mily, du kan väl vara med, eller? Nej tack
26 mar, 2014 19:09 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Majaluna: Skrivet av Trädkatten: Choppa, Majaluna vill ni vara med igen eller hoppade ni ut helt och hållet? Mily, du kan väl vara med, eller? Nej tack Synd.
26 mar, 2014 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen