Krig mellan 2 riken (ÖPPET ROLLSPEL)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Krig mellan 2 riken (ÖPPET ROLLSPEL)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
[Alltså, jag kan fortsätta, men gick med mest för att det var typ grupprollspel, har inte något sådant förutom det här just nu.
För övrigt så är jag sjuk och orkar inte svara eller läsa allas delar just nu, haha, förlååååt 4 mar, 2014 21:46 |
|
Fellrendión
Elev |
8 mar, 2014 16:03 |
|
cikki
Elev |
Drottningen kom fram till torget på samma gång som kungen.
Alla med ut i krig var ju där och det blev en del folk som nervöst stod och pratade med varandra. 8 mar, 2014 17:26 |
|
Kim Potter
Elev |
23 maj, 2014 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen