Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Krig mellan 2 riken (ÖPPET ROLLSPEL)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Krig mellan 2 riken (ÖPPET ROLLSPEL)

1 2 3 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


[Alltså, jag kan fortsätta, men gick med mest för att det var typ grupprollspel, har inte något sådant förutom det här just nu.
För övrigt så är jag sjuk och orkar inte svara eller läsa allas delar just nu, haha, förlååååt Så kommer inte att skriva något förrän jag blir frisk, antagligen]

4 mar, 2014 21:46

Fellrendión
Elev

Avatar


(Wow, det var ett tag sedan detta uppdaterades...)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

8 mar, 2014 16:03

cikki
Elev

Avatar


Drottningen kom fram till torget på samma gång som kungen.
Alla med ut i krig var ju där och det blev en del folk som nervöst stod och pratade med varandra.

8 mar, 2014 17:26

Kim Potter
Elev

Avatar


(Tror jag drar mig ur.. Det här verkar ganska.. Oaktivt)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

23 maj, 2014 19:43

1 2 3 ... 10 11 12

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Krig mellan 2 riken (ÖPPET ROLLSPEL)

Du får inte svara på den här tråden.