Keiron & ErisedStone TVD
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Keiron & ErisedStone TVD
|
Borttagen
|
Jag satte mig på bussen bredvid Gabriel och tittade runt på människorna.
20 feb, 2014 13:26
|
|
Borttagen
|
- Ät inte upp någon bara. Sade jag till Amber och log. Tjejen på bänkraden framför mig tittade konstigt på mig och sneglade sedan på Amber. Hon fnös.
- Har du inte råd med rena kläder eller? Frågade tjejen och såg ogillande på Amber.
20 feb, 2014 13:28
|
|
Borttagen
|
"Jo, dem här var rena" säger jag. "Ända fram tills igår"
Tjejen fortsätter titta på mina kläder och sedan himlar med ögonen.
20 feb, 2014 13:30
|
|
Borttagen
|
- Varför bytte du inte kläder då? Frågade hon och började kamma sitt hår med fingrarna. Fjortis tänkte jag och flinade.
20 feb, 2014 13:33
|
|
Borttagen
|
"Har inte du att göra med" säger jag och ler även om hon var ganska taskig.
20 feb, 2014 13:34
|
|
Borttagen
|
Hon fnös och vände sig framåt igen. Bussen stannade på skolgården och jag hoppade av och började gå till mitt skåp.
20 feb, 2014 13:36
|
|
Borttagen
|
Jag följde tätt efter Gabriel och tyckte att det var ganska jobbigt att alla stirrade på mig.
20 feb, 2014 13:37
|
|
Borttagen
|
Jag lade mina böcker i skåpet och vände mig mot Amber.
- Vad har du som första lektion? Frågade jag.
20 feb, 2014 13:39
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte, jag brukar inte hänga här" säger jag.
20 feb, 2014 13:40
|
|
Borttagen
|
- Då måste du skriva in dig till några lektioner. Sade jag och skrattade.
20 feb, 2014 13:44
|
Du får inte svara på den här tråden.