{Prs} Sorgfågel & TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {Prs} Sorgfågel & TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Mike.. Vi ska väl gå av nästa station?" Sa jag.
" Nej, om tre stationer ska vi av " sa Mike och log. Det blev en pinsam tystnad i bussen. TildeW 23 feb, 2014 07:19 |
|
TildeW
Elev |
28 feb, 2014 19:12 |
|
Borttagen
|
" Mike.. Puck verkar gilla mig.." Sa jag tyst.
" Och Tina verkar gilla mig.." Sa Mike ännu tystare. " Vi kanske inte kan.. Ja, du vet.." Sa jag. Mike nickade lugnt och suckade. 28 feb, 2014 19:14 |
|
TildeW
Elev |
28 feb, 2014 19:15 |
|
Borttagen
|
" Pick är nog bättre för dig.. Jag är nog inte din typ riktigt.." Sa Mike och gav mig en sorgsen blick.
" Men du kan väl fortfarande vara med i Glee.." Sa jag. " Självklart!" Sa Mike glatt 28 feb, 2014 19:19 |
|
TildeW
Elev |
28 feb, 2014 19:21 |
|
Borttagen
|
" Då gör vi slut då.." Sa jag.
" Ja.. Jag ska nog av nu men vi syns " sa Mike. " Hejdå..." Sa jag. " Hejdå..." Sa Mike. Mike vinkade sorgset till mig och gick av. 28 feb, 2014 19:22 |
|
TildeW
Elev |
28 feb, 2014 19:25 |
|
Borttagen
|
Efter en till station går jag av, jag går in i mitt hus och får genast ett välkomnande av mamma.
" Hej! Hur gick det idag då?" Sa mamma. " Jodå, jag gick med i en kör, Glee.." Sa jag. " Vad kul! Du sjunger ju som en ängel " sa mamma. " Juste " sa jag och gick in på mitt rum 28 feb, 2014 19:29 |
|
TildeW
Elev |
28 feb, 2014 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen