Livet som Mutanth (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Livet som Mutanth (Prs)
|
Borttagen
|
" Det som jag har i min famn " sa Alice tjejen verkade konstigmen hon hade nog varit instängd på barnhemmet länge
27 feb, 2014 15:26
|
|
Borttagen
|
Olivia studerade den lilla varelsen i Hennes famn.
" Heter den Spindel?, frågade hon
27 feb, 2014 15:29
|
|
Borttagen
|
Alice nickade och klappade den
" vi ska hämta fler till skolan " sa Storm
27 feb, 2014 15:31
|
|
Borttagen
|
Olivia tittade på storm och sen på tjejen.
" Jag heter Olivia, sa hon
27 feb, 2014 15:33
|
|
Borttagen
|
" Hej Olivia jag heter Alice " sa Alice
" Jag heter Storm " sa Storm
27 feb, 2014 15:40
|
|
Borttagen
|
" Är ni syskon?, sa Olivia
27 feb, 2014 15:42
|
|
Borttagen
|
" Nej det är vi inte hon ska med till samma skola som du ska till " sa Storm Alice nickade
27 feb, 2014 15:59
|
|
Borttagen
|
" Jaha, sa Olivia
Alexander hade somnat i sin säng.
27 feb, 2014 16:00
|
|
Borttagen
|
" vi ska hämta en kille som heter Alexander och en tjej som heter Amy " sa Storm Alice nickade
27 feb, 2014 16:02
|
|
Borttagen
|
" okej, sa Olivia
Plötsligt nös olivia. Då blev hon osynlig.
27 feb, 2014 16:04
|
Du får inte svara på den här tråden.