De utvalda (Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> De utvalda (Prs
|
Borttagen
|
" när det är tid för din kvarsittning " sa Evelina hon förberedde sin pistol·
3 feb, 2014 19:16
|
|
Borttagen
|
" Vad ska du göra?!, sa Tod oroligt.
3 feb, 2014 19:18
|
|
Borttagen
|
" jag har en bortsprungen person att leta upp " sa Evelina· Solen hade sakta börjat stiga upp·
3 feb, 2014 19:21
|
|
Borttagen
|
" Ska du bara lämna mig här?, sa Tod
3 feb, 2014 19:31
|
|
Borttagen
|
Evrelina satte igång banden från övervak.ingkamrorna·
3 feb, 2014 19:36
|
|
Borttagen
|
Tod satt kvar där han satt. Han tittade hela tiden på Evelina.
" Jag är fortfarande hungrig, sa han.
3 feb, 2014 19:45
|
|
Borttagen
|
Evelina suckade hon såg på honom
" då får du vänta till frukosten " sa Evelina hon vände sig mot kamerorna igen hon såg Felix ta sig losd från stolen och klättra in genom ventelationen
3 feb, 2014 19:52
|
|
Borttagen
|
" Men jag är Hungrig nu!, envisades tod.
3 feb, 2014 19:53
|
|
Borttagen
|
Evelina slängde ett äpple i Tods knä
" ät " sa Evelina·
3 feb, 2014 19:55
|
|
Borttagen
|
Tod tittade på äpplet
" Eh mina händer är fastbundna, sa han.
3 feb, 2014 20:05
|
Du får inte svara på den här tråden.