Vänskapstråden
Forum > Off Topic > Vänskapstråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
28 okt, 2011 21:26 |
|
Elderwand
Elev |
28 okt, 2011 21:31 |
|
expelliarmus
Elev |
28 okt, 2011 23:54 |
|
childhoodlight
Elev |
29 okt, 2011 10:51 |
|
scarhead
Lärare |
hade inte klarat mig genom skolan om det inte var för hela min klass, jag är vän med alla där och alla kan få mig på bra humör, klart några i klassen alltid bråkar, men liksom, annars är vi en toppenklass, sen så sitter jag med min ena bästis, och vi sitter och viskar, gör miner och skämtar hela lektionerna medan den andra jag sitter vid vill att vi ska vara tysta. vad jobbiga vi måste vara ♥
29 okt, 2011 14:41 |
|
soratanaka
Elev |
På min bild så är det jag & linnissocoollike. Saknar henne lite atm, men inte riktigt lika mycket varje gång jag ser denna bild. ?
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 okt, 2011 14:47 |
|
childhoodlight
Elev |
Sitter bredvid accioron[/user hihihihih. [user]elderwand, trevor och expelliarmus är ute och springer hihi. Ikväll blir det skräckfilm och Harry Potter - MYYYS
30 okt, 2011 15:59 |
|
accioron
Elev |
30 okt, 2011 16:10 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: ^ Jag och Elderwand ska dock inte delta i skräckfilmstittandet, vi är för coola för sånt. ![]() Bra lögner. Bra lögner indeed.
30 okt, 2011 16:19 |
|
ikka
Elev |
Jag älskar Uppsala Slug Club. Verkligen. Vi har möte ungefär en gång i månaden & snackar HP, fikar & flummar. Lite nu & då gör vi andra random saker som duellerar, leker eller har fest. Det som är så himla awesome är att vi är väl en 20-30 aktiva medlemmar, den yngsta 14 och den äldsta är över 40 år. Vi tänker liksom inte på att vi är så olika gamla; alla accepterar alla precis som de är och det är oerhört skönt. Föreningen innehåller bland annat ett gift lesbiskt par & minst tre personer med asbergers. Vi kan prata öppet om allt möjligt, det är fint. ♥
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
30 okt, 2011 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen