PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Trädkatten: ((Kim Potter Du skriver ju jätte bra! c: Det är inte alls tråkigt! Btw, skriver du någon ff? (lite off topic, hehe) )) Åh vad bra att Choppa har skrivit, vi ska bara vänta på Fröken Operfekt. :3 (Ahh, många xD Uppdaterade dem typ idag... Om du vill kan jag länka en ff till dig skriven av mwah c: )
25 jan, 2014 21:51 |
|
LIA15
Elev |
Ines:
Efter en lång stunds vandrande kom Ines fram till den gamla parken, Kärrgruvan. Där stod tre andra flickor från skolan som även de såg yrvakna och tilltygade ut. Hon kände igen Alicia Nightlock med sitt långa mörkbruna hårsvall, Abril Gonzales med de gråa ögonen flackande mellan de andra tjejerna och Isabelle Grip som såg ut precis så som Ines alltid själv velat se ut. Då hörde hon en mansröst från skuggorna och hoppade till, hon hade återfått kontrollen av sin egen kropp. "Ni ska ju bara vara en! Hur ska jag nu veta?" ropade han och verkade uppriktigt bekymrad. "Det här måste vara en dröm" tänkte Ines. (förlåt att jag skrev när det var någon annans tur, men jag kunde inte låta bli) 25 jan, 2014 21:51
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-25 kl. 21:54
|
|
Trädkatten
Elev |
25 jan, 2014 21:53 |
|
Kim Potter
Elev |
25 jan, 2014 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: ((Off Topic fråga men får jag skriva igen...Mwehehe)) Jaja 3: 25 jan, 2014 21:56 |
|
Trädkatten
Elev |
(LIA15, Kim Potter ni behöver inte vänta, för vi har ingen ordning. Men om man börjar rolla fleeera sidor så kan man ju vänta på Fröken Operfekt
Edit, LIA15, egentligen så borde inte din karaktär känna igen Abril eftersom att hon har precis flyttat hit till Engelsfors och ska börja på den nya skolan nästa dag. C:♥ (Det står i min profil, men det gör inget!
25 jan, 2014 21:58
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-25 kl. 22:01
|
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Ja, det har du rätt i! Men lite kan man ju alltid rolla...(LIA15, Kim Potter ni behöver inte vänta, för vi har ingen ordning. Men om man börjar rolla fleeera sidor så kan man ju vänta på Fröken Operfekt Men isåfall så måste vi ju vänta på luna~lovegood också! 25 jan, 2014 21:59 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
alla borde få skriva hur dom kom till kärrgruvan innan folk börjar skriva vidare. Det tycker jag är ganska taskigt.. skrev i alla fall kärrgruvan.
Lena: "lyft på hakan" Jag tittade på ylva. Vi satt på fönsterkarmen i hennes rum och medans jag snabbt skissade hennes ansikte rökte hon upp sitt andra paket ciggaretter. Ylva. Den ända jag kunde lita på. "Gash kolla månen. hon pekade och ett till bloss. jag skissade färdigt det tunna ögonbrynet och tittade sedan upp. Månen var enorm. Och inte nog med det. Den var var blodröd. Jag tappade kritan. Mina ben började röra sig. Bort från ylva. "vart fan ska du då?" Hon lät så långt bort. Jag fortsatte gå. jag ville gå tillbaka till Ylva och värmen i hennes lägenhet men min kropp ville inte lyda. Vart i hela friden gick jag? åt det här håller fanns bara skog och kärrgruvan. Redan innan jag fick syn på den visste jag att det var ditt jag skulle. Och det var inte bara jag som var där. En skara på tre tjejer stod redan där. Och en man.
25 jan, 2014 22:01
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-25 kl. 22:14
|
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Oj, förlåt det tänkte jag inte på! Men vi säger att jag inte skrev att hon kände igen henne.(LIA15, Kim Potter ni behöver inte vänta, för vi har ingen ordning. Men om man börjar rolla fleeera sidor så kan man ju vänta på Fröken Operfekt Edit, LIA15, egentligen så borde inte din karaktär känna igen Abril eftersom att hon har precis flyttat hit till Engelsfors och ska börja på den nya skolan nästa dag. C:♥ (Det står i min profil, men det gör inget! 25 jan, 2014 22:03 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av LIA15: Skrivet av Trädkatten: Ja, det har du rätt i! Men lite kan man ju alltid rolla...(LIA15, Kim Potter ni behöver inte vänta, för vi har ingen ordning. Men om man börjar rolla fleeera sidor så kan man ju vänta på Fröken Operfekt Men isåfall så måste vi ju vänta på luna~lovegood också! OJ herregud! Vad dum jag känner mig som bara glömde bort luna~lovegood! Förlåt så mycket luna~lovegood! xD Edit: LIA15, ja det gör inget! c: ♥
25 jan, 2014 22:03 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen