PRS||
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS||
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie Black
Elev |
Alex skrattade och la huvudet på sned.
"Ja, du är ett litet lejon" sa hon mjukt. Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 01:02 |
|
Borttagen
|
Jag log.
- Varför ska du upp till uggletornet? Frågade jag. 4 jan, 2014 01:06 |
|
Nessie Black
Elev |
"Varför inte?" sa hon och ryckte på axlarna.
"Min systers uggla brukar vara förvirrad ibland så man vet aldrig vart den åker, vad gjorde du i tornet då?" Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 01:08 |
|
Borttagen
|
- Skickade brev. Sade jag.
4 jan, 2014 01:09 |
|
Nessie Black
Elev |
"Till vem då?" frågade hon nyfiket och tog ett litet steg närmare honom.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 01:10 |
|
Borttagen
|
- Till min familj. Svarade jag och kunde nästan känna hennes andetag mot mitt ansikte, så nära stod hon.
4 jan, 2014 01:16 |
|
Nessie Black
Elev |
"Dem blir nog glada" sa Alex med ett litet leende. Hon la märke till det lilla avståndet mellan dem med flyttade sig inte.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 01:17 |
|
Borttagen
|
Jag nickade och log svagt.
4 jan, 2014 01:19 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex strök försiktigt och snabbt undan en hårslinga från hans ansikte och log svagt mot honom.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 01:20 |
|
Borttagen
|
Jag såg förvirrat på Alex och försökte komma på något att säga.
4 jan, 2014 01:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen