Rollspel för flera
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för flera
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag såg Soy kämpa. Men skölden gick sönder gång på gång. Demonerna försökte ta sig in. Varför? Vi är ju bara vanliga barn.
31 dec, 2013 17:44 |
|
TildeW
Elev |
Jag tittade på alla onda varelser. Fula var dom. Riktigt fula!
Jag hörde att dom pratade om att ta över en by.
31 dec, 2013 17:45 |
|
Borttagen
|
Jag blev så arg att jag gjorde så att stora eldflammor träffade vissa av de onda varelserna. "Skydda er! Fly!"
skrek jag. 31 dec, 2013 17:46 |
|
Borttagen
|
Nu stod jag inte ut längre med att se Soy nästan dö. Jag tog min pilbåge och sprang ut till honom. Sedan tog jag pilbågen, siktade genom ett hål och träffade en av demonerna i ansiktet. Jag tänkte stanna, även om Soy vägrade gå med på det.
(Ska vi köra mer då Angelinaa inte skrivit på länge?) 31 dec, 2013 17:49 |
|
Angelinaa
Elev |
((Jag håller på att svara))
31 dec, 2013 17:50 |
|
Borttagen
|
((Ok
31 dec, 2013 17:51 |
|
Trädkatten
Elev |
"Nej, det är du minsann inte." sa Myrna och la sin hand på Kyrans huvud. Hon försökte le ett lugnande leende. Det var väl hennes 'uppgift' som storasyster att hålla honom lugn och göra så att ingen annan upptäckte hans krafter.
"Skydda er! Fly!" Skrek plötsligt Soy. Jag sa åt Kyran att springa iväg till de andra barnen och hålla sig lugn. "Kan jag typ hjälpa? Jag är ju också häxa, även fast mina krafter absolut inte är lika starka som dina!" frågade Myrna honom från fönstret.
31 dec, 2013 17:52 |
|
Borttagen
|
"jag vill inte att ni sak dö!" sa jag.
jag gjorde så att elden flammande runt skölden. Jag såg hur vissa varelser dog av elden. "De börjar dra sig tillbaka." sa jag. Nu blev molnen ljusa igen och varelserna var bara borta. 31 dec, 2013 17:52 |
|
Angelinaa
Elev |
((Jag hoppar ur tråden, det är för rörigt och jag hinner inte skriva något innan informationen ändras))
31 dec, 2013 17:55 |
|
Borttagen
|
(Nej!!)
31 dec, 2013 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen