Hogwarts nyhetsbrev
Forum > Harry Potter > Hogwarts nyhetsbrev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Kolla, jag fixade den här, tycker ni jag kan ha den som forumsignatur?
![]() Eller ska jag skriva "read hogwarts nyhetsbrev" eller ändra allt till på svenska? ![]()
26 apr, 2011 16:38 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Kolla, jag fixade den här, tycker ni jag kan ha den som forumsignatur? ![]() Eller ska jag skriva "read hogwarts nyhetsbrev" eller ändra allt till på svenska? gud vilken cool 26 apr, 2011 17:07 |
|
Elliee
Elev |
Don' cry there always a reason to smile. 26 apr, 2011 19:40 |
|
Borttagen
|
den är inte cool. den är coolare än cool.
26 apr, 2011 20:31 |
|
Knizzlare
Elev |
Bra! Tack så jättejättemycket! Den ska jag ha som forumsignatur med start imorgon, för idag är min forumsignatur till Ginnyy!
![]()
26 apr, 2011 21:13 |
|
Alicedor
Elev |
Jag behöver fortfarande...
Gryffindors elevhem, Slytherins elevhem, Quidditch och Skvaller, sen är jag klar med tidningen. ![]()
27 apr, 2011 05:10 |
|
Knizzlare
Elev |
27 apr, 2011 13:58 |
|
Alicedor
Elev |
27 apr, 2011 14:29 |
|
Katla
Elev |
Mitt och Knizzlus skvaller är världsbäst ju!
♏︎ 27 apr, 2011 18:30 |
|
Lily_Evans
Elev |
Mitt internet har varit trasigt så har inte kunnat sriva något alls. Vad ska jag skriva om? Typ vad som händer med Gryffindorare eller vad som händer i mugglis Gryffindor rum? Kan kanske skrviva ur båda...
Jag är ett horokruxfolk. 27 apr, 2011 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen