Fjärde generationen rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fjärde generationen rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Fanny försöker trösta så gott hon kan.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 nov, 2013 20:34 |
|
Borttagen
|
Alex såg ner i marken
" Pontus förlåt mig " mumlade Alex 30 nov, 2013 20:36 |
|
amanda1104
Elev |
"Det är mitt fel, det är mitt fel att hon är död" mumlar Aily och börjar gråta igen.
"Nej, det är det inte" säger Fanny. "Det var min ide att vi skulle gå in i huset. Det var jag som ville tända ljuset. Det var jag som inte kunde hindra henne från att gå rakt in i elden" mumlar hon. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 nov, 2013 20:48 |
|
Borttagen
|
Alex såg ner i marken det var hans fel alltihop han hade inte stoppat mobbarna från att mobba pontus
(Glöm inte bort att du har en till karaktär) 30 nov, 2013 20:52 |
|
amanda1104
Elev |
[Juste, tack för påminnelsen. Fats jag sover just nu... Det är ju fortfarande natt... Och är Pontus verkligen död?]
"Säg inte så. Det är inte ditt fel. Du hade inte kunnat stoppa henne. Och vem hade vetat att ljuset hade kunnat starta en brand. Och vad tror du Alex hade gjort om han förlorat båda sina systrar. Han kanske hade följt efter er" säger Fanny. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 nov, 2013 20:56 |
|
Borttagen
|
(Nej bara försvunnen någonstans i slottet)
Alex reste sig och gick mot slottet han fick inte ge upp han fick inte ge upp han måste finna Pontus. Alex armar skakade när han gick genom slottet. 30 nov, 2013 21:00 |
|
amanda1104
Elev |
[Yeeey! Jag började bli riktigt rädd]
Hur många gånger har inte Aily tänkt på att följa efter sin tvillingsyster. Men varje gång påminner hon sig om Alex. Hur sorgsen han skulle bli. Och hon vill inte ge honom den bördan. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 nov, 2013 21:03 |
|
Borttagen
|
Alex lutade sig tillslut mot en vägg tårarna rann ner för ögonen.
30 nov, 2013 21:05 |
|
amanda1104
Elev |
Tillsist somnar hon i Fannys famn.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 nov, 2013 21:07 |
|
Borttagen
|
Alex somnade tillslut om han ville inte men ögonen var så trötta. natten gick och snart var det morgon
30 nov, 2013 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen