A Dragon's Tale [SV]
Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
super-duper-jätte-mega bra!!!!!!!!!!
1 dec, 2013 12:48 |
|
Alma123!!
Elev |
Du skriver ju skitbra! Haha Draco nu har du hamnat i klistret!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 1 dec, 2013 12:59 |
|
Freddelito
Elev |
1 dec, 2013 13:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: YES!!!! DÄR FICK DU SÅ DU TEG DRACO AAAAH!!! JAG BLIR SÅ JÄVLA GLAD :' OCH DU ÄR TILLLBAKA FELTON :* SKITBRA KAPITEL, MER SNART HOPPAS JAG! OCH CHARLIEEEEE ♥♥♥ AJ LÖVV JUUUUU CHARLIEEE :******* OMG chill out bro Skrivet av Borttagen: Jättebra Gillar alla kapitel, den här FF:en är ju otrolig! Tack! Det värmer i hjärtat då du skrev det där :' Skrivet av Borttagen: super-duper-jätte-mega bra!!!!!!!!!! Thx brooo!! :' Skrivet av Alma123!!: Du skriver ju skitbra! Haha Draco nu har du hamnat i klistret! Tackar och bockar Så kul att du tycker om det! Tack så jättemycket! :'D ♥ CHECK THIS OUT! So this is how it looks like, jag tänkte börja lägga upp ett kapitel var tredje dag, på det sättet vet ni när nästa kapitel kommer ut och jag har en deadline att gå efter.. Hoppas ni inte tycker det är för ofta/sällan, för jag själv tyckte att var tredje dag lät riktigt passligt. Det kan ju komma något kapitel lite oftare beroende på hur mycket tid jag har, men sådär på ett ungefär. Bara att klaga om ni inte tycker om det dock, för det är ni som är mina underbara gulleläsare ♥♥♥ :' Så ha en bra vecka framför er så lägger jag ut nästa kapitel på...vad blir det nu... onsdag! 1 dec, 2013 17:42 |
|
Borttagen
|
Åh Tomis, allt är bra när det kommer från dig ♥
1 dec, 2013 17:44 |
|
Freddelito
Elev |
Åh vad kul med ett system, nu kan man liksom räkna ned ^^ gissa vem som kommer nörda datorn på onsdag? ♥
1 dec, 2013 17:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Freddelito: Åh vad kul med ett system, nu kan man liksom räkna ned ^^ gissa vem som kommer nörda datorn på onsdag? ♥ JAG 1 dec, 2013 17:49 |
|
Freddelito
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freddelito: Åh vad kul med ett system, nu kan man liksom räkna ned ^^ gissa vem som kommer nörda datorn på onsdag? ♥ JAG VI STARTAR EN KLUBB
1 dec, 2013 17:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Freddelito: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freddelito: Åh vad kul med ett system, nu kan man liksom räkna ned ^^ gissa vem som kommer nörda datorn på onsdag? ♥ JAG VI STARTAR EN KLUBB Ja, ALLA SOM ÄLSKAR TOM FELTONS FF OCH LÄNGTAR TILL ONSDAG KLUBBEN… kort ASÄTFFFOLTOK 1 dec, 2013 17:51 |
|
Borttagen
|
Fin förkortning där barnowl98 ASÄTFFFOLTOK :'''
1 dec, 2013 17:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen