Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

A Dragon's Tale [SV]

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

1 2 3 ... 11 12 13 ... 22 23 24
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


super-duper-jätte-mega bra!!!!!!!!!!

1 dec, 2013 12:48

Alma123!!
Elev

Avatar


Du skriver ju skitbra! Haha Draco nu har du hamnat i klistret!

"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats!

1 dec, 2013 12:59

Freddelito
Elev

Avatar


SÅ BRA. Jag älskar det 83
Längtar ^^ ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

1 dec, 2013 13:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
YES!!!! DÄR FICK DU SÅ DU TEG DRACO
AAAAH!!! JAG BLIR SÅ JÄVLA GLAD :' )
OCH DU ÄR TILLLBAKA FELTON :*
SKITBRA KAPITEL, MER SNART HOPPAS JAG!
OCH CHARLIEEEEE ♥♥♥
AJ LÖVV JUUUUU CHARLIEEE :*******


OMG chill out bro nåneej tack så mycket för din kommentar, du är awesome mate och helt klart förälskad i Charlie! ;' )) ♥

Skrivet av Borttagen:
Jättebra
Gillar alla kapitel, den här FF:en är ju otrolig!


Tack! Det värmer i hjärtat då du skrev det där :'

Skrivet av Borttagen:
super-duper-jätte-mega bra!!!!!!!!!!


Thx brooo!! :' ) ♥

Skrivet av Alma123!!:
Du skriver ju skitbra! Haha Draco nu har du hamnat i klistret!


Tackar och bockar Jaa det har han verkligen!

Skrivet av Freddelito:
SÅ BRA. Jag älskar det 83
Längtar ^^ ♥


Så kul att du tycker om det! Tack så jättemycket! :'D ♥


CHECK THIS OUT!
So this is how it looks like, jag tänkte börja lägga upp ett kapitel var tredje dag, på det sättet vet ni när nästa kapitel kommer ut och jag har en deadline att gå efter.. Hoppas ni inte tycker det är för ofta/sällan, för jag själv tyckte att var tredje dag lät riktigt passligt. Det kan ju komma något kapitel lite oftare beroende på hur mycket tid jag har, men sådär på ett ungefär. Bara att klaga om ni inte tycker om det dock, för det är ni som är mina underbara gulleläsare ♥♥♥ :'

Så ha en bra vecka framför er så lägger jag ut nästa kapitel på...vad blir det nu... onsdag! Peace! ;'

1 dec, 2013 17:42

Borttagen

Avatar


Åh Tomis, allt är bra när det kommer från dig ♥

1 dec, 2013 17:44

Freddelito
Elev

Avatar


Åh vad kul med ett system, nu kan man liksom räkna ned ^^ gissa vem som kommer nörda datorn på onsdag? ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

1 dec, 2013 17:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Freddelito:
Åh vad kul med ett system, nu kan man liksom räkna ned ^^ gissa vem som kommer nörda datorn på onsdag? ♥


JAG

1 dec, 2013 17:49

Freddelito
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Freddelito:
Åh vad kul med ett system, nu kan man liksom räkna ned ^^ gissa vem som kommer nörda datorn på onsdag? ♥


JAG


VI STARTAR EN KLUBB

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

1 dec, 2013 17:50

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Freddelito:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Freddelito:
Åh vad kul med ett system, nu kan man liksom räkna ned ^^ gissa vem som kommer nörda datorn på onsdag? ♥


JAG


VI STARTAR EN KLUBB


Ja, ALLA SOM ÄLSKAR TOM FELTONS FF OCH LÄNGTAR TILL ONSDAG KLUBBEN… kort ASÄTFFFOLTOK

1 dec, 2013 17:51

Borttagen

Avatar


Fin förkortning där barnowl98 ASÄTFFFOLTOK :''' )) ♥

1 dec, 2013 17:52

1 2 3 ... 11 12 13 ... 22 23 24

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

Du får inte svara på den här tråden.