American highschool ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > American highschool ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: (NAAAAW (Måste hoppa ut! Sry) 17 nov, 2013 18:23 |
|
Borttagen
|
(Det här rollet tar upp för mycket dyrbar tid. Jag vill så gärna ha A i Kemi. Det var kul att vara med ett tag iaf) 17 nov, 2013 18:27 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: (Det här rollet tar upp för mycket dyrbar tid. Jag vill så gärna ha A i Kemi. Det var kul att vara med ett tag iaf) (Jaja 17 nov, 2013 18:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Borttagen: (Det här rollet tar upp för mycket dyrbar tid. Jag vill så gärna ha A i Kemi. Det var kul att vara med ett tag iaf) (Jaja (Lycka till. Ni kommer ha jättekul ♡) 17 nov, 2013 18:31 |
|
Borttagen
|
Jag behövde inte vara med på någon lektion så jag tog upp Hungerspelen Fatta eld och började läsa. Det var en kvart kvar av skolan. Efter en kvart fick jag gå hem och klockan sex gå på bio.
17 nov, 2013 18:46 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag hade fjärilar i magen. Jag stod utanför bion och väntade på Liam. Jag var femton minuter tidig, för jag ville inte göra dåligt intryck genom att vara sen. Jag hade satt på mig en lite finare klänning en den jag brukade ha, och jag väntade spänt. Min första träff med en kille höll på att börja. Jag kunde knappt vänta.
17 nov, 2013 18:50 |
|
Borttagen
|
Jag såg hon stå utanför bion. "Hej! Detta ska bli kul. Vad vill du har för godis eller snacks? Du kanske vill ha av båda." sa jag och skrattade. Jag öppnade dörren och vi gick in."Jag går och köper biljetterna. Vad vill du ha för godis eller snacks?" frågade jag.
17 nov, 2013 19:03 |
|
Hermione c:
Elev |
Alltså jag har väl kommit försent, och det gör inget för jag har så mycket jag måste göra så jag skulle inte hinna med, tyvärr:/
läs gärna min FF:http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33037, http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34986&page=1 17 nov, 2013 19:09 |
|
Queen Boo
Elev |
Är det ok om jag hoppar in? Isabelle Granger
jag är jättecoolig älska mig plz 17 nov, 2013 19:17 |
|
Isabelle Granger
Elev |
17 nov, 2013 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen