Ors Hogwarts
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ors Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har suttit ensam under hela tågresan. Nu är vi framme vid vagnarna och de flesta elever har parat ihop sig. Själv står jag och ser på dem.
17 nov, 2013 15:29 |
|
Kim Potter
Elev |
Ib:
En mörk hårig kvinna frågar om vi vill ha nått från vagnen eftersom vi snart är framme. Jag tar lite pumpajucie och betalar. "Vill ni också ha något? Jag har rätt så mycket kvar från när jag köpte trollstav osv", frågar jag små blygt och sträcker på mig.
17 nov, 2013 15:32 |
|
Borttagen
|
(tåget är redan framme
17 nov, 2013 15:33 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag tar lite av varje och äter det. Det är jättegott.
17 nov, 2013 15:33 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: (tåget är redan framme (Haha ok då Ib: Jag dricker snabbt upp allt och ställer mig upp. "Dags att gå då", säger jag lite nervöst även om jag redan varit här två år innan. Jag tog Marys hand och sneglade lite mot Alex.
17 nov, 2013 15:36 |
|
Borttagen
|
Den sista vagnen till Hogwarts dyker upp och jag hoppar smidigt på. Ingen annan verkar ha "missat" vagnarna så jag får åka själv.
17 nov, 2013 15:36 |
|
ginny 23
Elev |
17 nov, 2013 16:10 |
|
Borttagen
|
Jag glider ner vid Slytherinbordet och ser på eleverna.
17 nov, 2013 16:13 |
|
ginny 23
Elev |
17 nov, 2013 16:15 |
|
Borttagen
|
JAg flinar när jag ser att sorteringshatten precis blir upplockad. Då kommer ettorna snart in.
17 nov, 2013 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen