PRS mellan Luna_Rav Och Mily
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Luna_Rav Och Mily
|
Borttagen
|
"Jag heter Anja. Och du?" frågade hon.
14 nov, 2013 18:37
|
|
Borttagen
|
" Mio " sa Mio han log mot Anja
14 nov, 2013 19:22
|
|
Borttagen
|
14 nov, 2013 19:23
|
|
Borttagen
|
Mio tog fram sin dagbok som var i bokhyllan
14 nov, 2013 19:24
|
|
Borttagen
|
"Vad är det?" frågade Anja.
14 nov, 2013 19:25
|
|
Borttagen
|
" Min gamla dagbok " sa Mio han log lite
14 nov, 2013 19:25
|
|
Borttagen
|
"Hade du en dagbok?" Det var en riktigt dålig fråga...
14 nov, 2013 19:26
|
|
Borttagen
|
" Ja det hade jag " sa Mio han såg lite på Anja
14 nov, 2013 19:30
|
|
Borttagen
|
Anja nickade och log. Hon kände inte många med dagbok.
14 nov, 2013 19:31
|
|
Borttagen
|
" Hellre dagbok än all den hemska tekniken som kommit nu " sa Mio han hatade teknik
14 nov, 2013 19:32
|
Du får inte svara på den här tråden.