Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

1 2 3 ... 11 12 13 ... 25 26 27
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag ler och säger hejdå till Armida, sedan går jag ut från vagnen till nästa som är tom.

6 dec, 2013 19:45

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag följer argt efter, utan ett ord till kärringen

jag är jättecoolig älska mig plz

7 dec, 2013 12:47

Borttagen

Avatar


(Gud, kan inte skriva AAO gaaah, de tre sista bokstaverna i alfabetet)

7 dec, 2013 14:13

Queen Boo
Elev

Avatar


(Stackars dig jag förstår säkert iallafall)

jag är jättecoolig älska mig plz

7 dec, 2013 14:26

Borttagen

Avatar


(Jaha, det var ganska lätt att fixa xD)

När vi båda är i den tomma vagnen stirrar jag mot henne.
"Jaha, du får säga först" ler jag.

7 dec, 2013 17:08

Queen Boo
Elev

Avatar


"Nej, du först. " flinar jag. "Du som är så säker på att du kommer vinna"

jag är jättecoolig älska mig plz

7 dec, 2013 20:53

Borttagen

Avatar


"Visst" säger jag en aning ostadigt. "Men bara ... ta det lugnt"
Jag letar en kort stund i min ficka till jag får tar i staven. Jag tar långsamt fram den.
"Okej, det ser ut som en pinne men det är faktiskt ..."

8 dec, 2013 16:13

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag svor till. ''Jag vet vad det är''

jag är jättecoolig älska mig plz

8 dec, 2013 16:21

Borttagen

Avatar


"Ehm, jaså?"

8 dec, 2013 17:56

Queen Boo
Elev

Avatar


''Ja, det gör jag. Och du vet väl vad det här är?'' säger jag kort och drar upp min trollstav

jag är jättecoolig älska mig plz

8 dec, 2013 19:38

1 2 3 ... 11 12 13 ... 25 26 27

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

Du får inte svara på den här tråden.