HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ler och säger hejdå till Armida, sedan går jag ut från vagnen till nästa som är tom.
6 dec, 2013 19:45 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag följer argt efter, utan ett ord till kärringen
jag är jättecoolig älska mig plz 7 dec, 2013 12:47 |
|
Borttagen
|
(Gud, kan inte skriva AAO gaaah, de tre sista bokstaverna i alfabetet)
7 dec, 2013 14:13 |
|
Queen Boo
Elev |
(Stackars dig
jag är jättecoolig älska mig plz 7 dec, 2013 14:26 |
|
Borttagen
|
(Jaha, det var ganska lätt att fixa xD)
När vi båda är i den tomma vagnen stirrar jag mot henne. "Jaha, du får säga först" ler jag. 7 dec, 2013 17:08 |
|
Queen Boo
Elev |
"Nej, du först. " flinar jag. "Du som är så säker på att du kommer vinna"
jag är jättecoolig älska mig plz 7 dec, 2013 20:53 |
|
Borttagen
|
"Visst" säger jag en aning ostadigt. "Men bara ... ta det lugnt"
Jag letar en kort stund i min ficka till jag får tar i staven. Jag tar långsamt fram den. "Okej, det ser ut som en pinne men det är faktiskt ..." 8 dec, 2013 16:13 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag svor till. ''Jag vet vad det är''
jag är jättecoolig älska mig plz 8 dec, 2013 16:21 |
|
Borttagen
|
"Ehm, jaså?"
8 dec, 2013 17:56 |
|
Queen Boo
Elev |
''Ja, det gör jag. Och du vet väl vad det här är?'' säger jag kort och drar upp min trollstav
jag är jättecoolig älska mig plz 8 dec, 2013 19:38 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen