MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Mr H: Ganska. Det var rätt svar men vart var samarbetet?
Ave: Samarbetet? Mr H: Det här var en samarbetsövning.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
14 nov, 2013 20:19 |
|
Borttagen
|
Ave: Men shit! Ingen annan är inne! 14 nov, 2013 20:23 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Mr H: Alla var inne förut.
Ave: Äsch, jag klarade den iaf, det betyder att jag är smartare än Bea! :3
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
14 nov, 2013 20:54 |
|
Borttagen
|
Mr H: Mm... Ave: Och nu har jag ännu en orsak att reta Erik för! :' Mr H: Ja... Ave: Förresten, skulle nt Erik bara ringa upp Du? 14 nov, 2013 20:57 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Mr H: Jo..
Ave: Borde han nt komma tillbaks snart? Mr H: Jo.. men Du har inte svarat.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
15 nov, 2013 20:23 |
|
Borttagen
|
Ave: Skönt att inte se dig skriva Tick Tack längre... Mr H: Ja.. Ave: hur kan du veta att Du nt svarat? 15 nov, 2013 20:26 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
15 nov, 2013 20:28 |
|
Borttagen
|
Ave: han kanske svarade när Erik ringde...
15 nov, 2013 20:31 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Mr H: Det gjorde han inte!
Ave: Hur kan du veta det? Mr H: Jag vet sånt.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
15 nov, 2013 20:37 |
|
Borttagen
|
Ave: vänta... är det så att du smygkikar på oss...? Mr H: Nej... Ave: Hur mkt har du sätt!? 15 nov, 2013 20:41 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen