Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skrattade till lite. "Är det det i?" Sa jag sen lite allvarligare.
8 nov, 2013 16:31 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag skakade sakta på huvudet. "Tror inte det." Sa jag och tittade på honom.
8 nov, 2013 16:46 |
|
Borttagen
|
"Bra. Är du klar?"
8 nov, 2013 16:47 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Eeh..." Jag var fortfarande hungrig, men han skulle tro att jag var en apa då. "Ja!"
9 nov, 2013 09:11 |
|
Borttagen
|
"Okej. Ska vi gå... Ut?" Frågade jag.
9 nov, 2013 10:51 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag nickade och reste mig upp.
9 nov, 2013 14:29 |
|
Borttagen
|
Jag reste mig också upp.
9 nov, 2013 15:24 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Smakade det bra..?" Frågade jag på vägen ut.
9 nov, 2013 16:51 |
|
Borttagen
|
"Ja..." Sa jag. Jag hade tänkt fortsätta men jag hann inte för det kom en massa elever utspringandes och skrek. Jag tog tag i hennes hand för att inte tappa bort henne. Plötsligt började brandlarmet tjuta.
9 nov, 2013 17:09 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag skrek högt och satte händerna för öronen. Vi sprang ut på skolgården och samlades.
9 nov, 2013 19:37 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen