Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Uppe i uggletornet gömmer jag mig ett tag tills jag märker att Jordan ger upp.
26 okt, 2013 17:22
|
|
Borttagen
|
Jag äter av allt och när efterrätten kommer tar jag dubbla portioner.
26 okt, 2013 17:28
|
|
Borttagen
|
Jag går till sovsalen, byter tröja och går ner i stora salen. "Kan jag sitta här?" frågar jag ett par nya elever. De nickar tyst och jag sätter mig.
26 okt, 2013 17:43
|
|
Borttagen
|
"Sam, ska vi flyga senare?", innan jag ens hinner fråga ser jag hur Alicia Wood skiner upp.
"Vill du med då, Wood?"
Hon nickar och ler stort. Sam och jag skrattar.
26 okt, 2013 17:48
|
|
Borttagen
|
Jag äter mig mätt och tar sedan en sväng runt skolan.
26 okt, 2013 18:08
|
|
Borttagen
|
"Så, hur är farsan då?", jag ler mot Alicia som trycker i sig olika chokladrätter. Sam har börjat en liten tävling med henne och det verkar som om hon vinner.
"Pappa mår bra, men det går lite dåligt för laget just nu. Tredje plats är inte vad de siktade på..."
"Hallå, tredje plats av alla lag i världen! Hur kan han vara missnöjd?"
"Enkelt, han är Oliver Wood", vi skrattar och fortsätter äta och prata kvastar.
26 okt, 2013 20:10
|
|
Borttagen
|
Jag vrider på mig när en hand landar på min axel. Adrian såklart, min enda nästan-vän. "Tja!" muttrar han jag ler lite och vi går tillsammans mot quidditchplanen.
26 okt, 2013 22:06
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 22:12
|
|
Borttagen
|
(Jag har ingen aning:*
Kände bara att 'fan nu är jag så jävla trött så jag kommer på en ny karaktär' 
26 okt, 2013 22:13
|
|
Borttagen
|
(jag älskar honom om du ser min status ♥)
"Ska vi gå, eller?!"
Sam och Alicia reser sig. Först hämtar vi våra kvastar och går ner till planen.
26 okt, 2013 22:16
|
Du får inte svara på den här tråden.