Är det någon där ute?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon där ute?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Gora gick tyst efter Alisha och Maya.
Plötsligt när hon vände huvudet åt ett håll kunde hon svurit på att hon såg sig själv, fast med mörkbrunt hår. Men sen tänkte hon att det förmodligen bara var en synvilla. Efter att plockat vad de skulle ha så gick de mot kassan för att betala.
28 okt, 2013 19:39 |
Medi
Elev |
Hon skrattade och nickade.
"Visst, du är rädd För Vincent erkän Maya" Hon satte ner kassarna på släpet och låste upp bilen. "något annat vi behöver?" Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 28 okt, 2013 19:44 |
|
Minihäst
Elev |
Maya fnös ljudligt och satte sig vid ratten.
"Jag kör." sa hon. Hon spände fast sig och trummade med fingrarna på ratten. *dum* *dum* *dadum*. another day, another slay 28 okt, 2013 21:39 |
|
Fellrendión
Elev |
(Yay! Denna tråden gav mig ett troll^^)
Medan Maya höll på att köra ut från parkeringen kunde hon svurit på att hon såg den där skepnaden igen, som hon tidigare sett i affären. Det kändes som att hon höll på att bli galen. Gång på gång såg hon samma skepnad, det kändes nästan som att den förföljde henne. Men för att glömma bort detta så startade ett samtalsämne. "Vad ska vi äta ikväll"? Frågade Gora.
28 okt, 2013 21:44 |
Medi
Elev |
Hon såg på dem och klättrade upp på flaket och stack in huvudet. "Smart Maya du krockar inte med min bil igen." Hon ler och ser på Gora. "jag sa det förut. kött. grisk go hjort vad du än känner för för vi äter typ flera kilo kött i kväll"
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 28 okt, 2013 21:59 |
|
Minihäst
Elev |
Maya tänkte sammanbitet tillbaks till den gången bär hon kört in ett ett berg med Alishas bil. Den hade blivit, vad ska man säga? kvaddad.
Turen gick relativt bra, alla levde och inget var trasigt. Dock hade hon kanske legat liiite över hastighetsgränsen. När de var framme steg hon ur bilen och började bära kassar till huset. another day, another slay 28 okt, 2013 22:12 |
|
Fellrendión
Elev |
Gora hjälpte till att bära kassarna in i huset och packade upp sakerna.
Efteråt så gick hon ut på terrassen och satte sig i en solstol för att ta det lugnt. Hon satt där en stund och började fundera på ifall tjejen hon såg i affären var äkta eller ifall det va en synvilla. Medi ?
28 okt, 2013 23:08 |
Medi
Elev |
(förlåt jag glömde svara ))
Hon tar in kassarna och ser sig sedan om. "Ska jag börja med att lägga köttet i marinad? " Hon ler och börjar ta upp köttet. "vad äter du egentligen?" Hon såg på Gora. Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 31 okt, 2013 17:39 |
|
Minihäst
Elev |
"Gör det. Jag går ut och hugger ved" vedkorgen behövde fyllas på så Maya gick snabbt ut. Väl ute vågade hon tänka tanken. Kanske borde inte Gpra stanna hos de? Electra var farlig och hon hade sett en märklig skugga inne i affären.
Hon visste att tanken hon tänkte var farlig, ända tänkte hon den. Argt högg hon träna och svetten lackade. another day, another slay 31 okt, 2013 20:58 |
|
Fellrendión
Elev |
31 okt, 2013 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen