Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Jo jag vill veta! Förresten...hur och varför kom du hit?"
22 sep, 2013 12:44
|
|
Borttagen
|
Jag tog av mig glasögonen och mötte hennes blick.
22 sep, 2013 12:46
|
|
Borttagen
|
( Ska inte detta vara i rollspelen?)
22 sep, 2013 12:47
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ( Ska inte detta vara i rollspelen?)
Det är i rollspelen...?
22 sep, 2013 12:49
|
|
Borttagen
|
Jag skriver för att du ska kunna skriva Glina 
22 sep, 2013 12:51
|
|
Borttagen
|
22 sep, 2013 12:52
|
|
Borttagen
|
"Du har sett mig förut"
Sa jag.
22 sep, 2013 12:53
|
|
Borttagen
|
22 sep, 2013 12:55
|
|
Borttagen
|
"VM-insatsen såg du mig? Där"
Sa jag med en nick ut genom hennes fönster.
22 sep, 2013 13:52
|
|
Borttagen
|
22 sep, 2013 13:54
|
Du får inte svara på den här tråden.