Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nothing like us

Forum > Fanfiction > Nothing like us

1 2 3 ... 11 12 13 ... 32 33 34
Användare Inlägg
milla123
Elev

Avatar


Neeeeeeej snyft hur kunde han HUR!!!!!!

love hufflepuff Läs min ff hermiones första år http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=32596

3 okt, 2013 19:23

EricsFlicka
Elev

Avatar


Nej jag har inte skrivit fel
----------------------------------
2 veckor efter att Professor Dumbledore berättat mördarnas namn så hade allt nästan blivit normalt igen. Lektionerna hade börjat och alla var tillbaka. Hermione hade högsta betyg och snart var det slutproven. Examen. Hon var redo. Så redo man bara kunde bli.
Draco däremot var stressad. Han pluggade konstant hela tiden.
Molly Weasley hade skickat Ron till Sverige till en trollkarlsskola för mördare eller andra elakingar.
Hermione slogs också med sina känslor. Hon älskade Draco men gillade George mycket också.
----------------------------------------------
HERMIONE:
Jag slog ihop boken med en smäll. Jag var äntligen klar. Klar med alla läxor och allt pluggande till slutproven. Jag hörde någon sätta sig mittemot mig.
" Tjena Mione." Jag log.
" Hej George, vad händer?" Han ryckte på axlarna.
" Inte mycket. Jag tänker på Ron.." Jag nickade och tittade ner i bordet.
" Jode.. Tänk min bästa vän sen första årskursen och sen får man reda på att han tänkte skada mig..."
George tog min hand över bordet.
" Tänk inte på det Mione. Han är en idiot." George tittade allvarligt på mig och lyfte min haka.
Jag tittade in i hans choklad bruna ögon och log snett.
" Tack George." Han log och klappade mig på kinden.
" Det är okey Mione."
Jag sa godnatt, gick upp till sovsalen och bytte om till pyjamas innan jag kröp ner i sängen. Såklart duschade jag och borstade tänderna innan.
Jag tittade upp i sänghimlen och tänkte på Draco. Vad gjorde han i denna stund?

DRACO:
Kyssar, smek, ännu mer kyssar. Jag rullade runt så jag hamnade överst. Kysste henne igen.
Sen stannade jag upp. Åh nej jag gör det igen. Jag är otrogen mot Mione. Med Cho Chang. Igen. Jag skakade på huvudet och fortsatte.
Mione vill ju endå inte. Jag är en man. Jag måste ha sex.

HERMIONE:
Jag vaknade nästa morgon innan klockan ringde. Hade en dålig känsla. Redan då anade jag att Draco gjort något dumt. Denna gången skulle jag inte bryta ihop. Jag skulle gå. Och aldrig mer titta tillbaka. Jag mötte George i sällskapsrummet. Han satt med Harry.
" Godmorgon killar." De hälsade.
" Mione, vad är det?" Harry tittade på mig. Jag ryckte på axlarna.
" Jag känner på mig att Draco gjort något igen." George knöt sina nävar.
" Vad ska du göra denna gången?" Jag tittade rakt in i hans ögon.
" Gå. Och aldrig mer vända om."

Mera?

3 okt, 2013 21:31

Borttagen

Avatar


OMG OMG!!! Draco, ditt lilla KRYP

Jag tycker att Mione och George skulle vara gulliga ihop ^.^

3 okt, 2013 21:39

MajaWeasley
Elev

Avatar



https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0c0ae7764715d2ead9452dd86a55121%2Ftumblr_msu2gtImRy1rirdtso1_500.gif

3 okt, 2013 22:00

Borttagen

Avatar


GAAASH DRACO DIN IDIOOOOT!!! JAG VILL BARA STRYPA DIG!!! GEORGEEEE AJ LÖV JUUUUUUUUUUUU ♥♥♥♥
SKRIVMERNUJAGBERDIGOMGMÅSTELÄSAMEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!

3 okt, 2013 22:04

Alma123!!
Elev

Avatar


draco? superSÄKER på att du inte skirvit fel??

"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats!

4 okt, 2013 10:33

Borttagen

Avatar


Ooooooo guuuuud vaaa braaaaa!!!!
Men snälla Draco och hermione ni får inte glida isär!

4 okt, 2013 17:03

EricsFlicka
Elev

Avatar


Hermiones känsla försvann inte. Draco hade skuldkänslor. George var kär. Ginny fick väldigt oväntade nyheter eller ...
Hermione vill verkligen inte göra slut med Draco. Men har han varit otrogen igen tänker hon göra det. För hon är en människa. En människa klarar inte hur mycket som helst.
-----------------------------------------------------
HERMIONE:
Jag satt i biblioteket och läste när jag hörde smackande ljud bakom en bokhylla. Jag reste mig upp för att säga till dom när jag hörde en bekant röst.
" Jag kan inte fortsätta såhär. Hon kommer upptäcka mig." Självklart var det Dracos röst.
" Men det är lugnt. Hon är ju inte här nu eller hur?" Jag hörde ännu ett smackande ljud. Jag klev fram med händerna på höfterna.
" Draco, det är slut. Och jo jag är här. Och för det andra. Det är ett bibliotek inte ett jävla peddo hus." Jag vände mig om och gick .Jag la ner boken i väskan och lämnade biblioteket med arga steg. Nu var jag inte sårad. Jag var förbannad.
Jag mötte Ginny inne på tjejtoan på sjätte våningen. Hon satt på golvet med huvudet i händerna.
" Vad är det Gin?" Hon tittade upp och jag såg tårarna.
" Hermione?" Jag nickade och satte mig brevid henne.
" Vad har hänt? Har Blaise gjort något?" Hon skakade snabbt på huvudet. Jag tittade på henne, la en arm om hennes axlar och sa:
" Berätta för mig."

DRACO:
Fan fan fan fan fan. Jag slog huvudet i väggen upprepande gånger. Hur kunde jag vara en sån idiot? Ja, jag är tillsammans med Cho nu men jag borde ha gjort slut med Mione innan. Men nu är det försent. jag får skylla mig själv. Jag satt i min säng. Med en bild på Mione i handen. och en bild på Cho. Sakta sakta förde jag tändaren mot Chos bild innan jag snabbt ändrade mig och tände eld på Miones bild.
Nu tänker jag ta ut henne ur mitt liv.
Jag reste mig från sängen , slängde resten av bilden på Mione och lämnade sovsalen för att träffa Cho.

HERMIONE:
Ginnys nyhet.. Shit. Jag kunde knappt tänka. Tankarna bara snurrade. Jag gick in i någon i trappan så jag höll på att ramla.
" Åh ta det lugnt du." Jag tittade upp på killen som räddade mig.
" Förlåt George. Jag gick och tänkte." Han nickade.
" Jag såg det. Vad tänkte du på?" Jag tittade han i ögonen och sa:
" Jag kom på Draco igen."

Mera?

4 okt, 2013 18:54

Borttagen

Avatar


Bra! :,3

4 okt, 2013 18:56

Alma123!!
Elev

Avatar


skitbra! kan du lägga upp mer i dag?

"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats!

4 okt, 2013 19:01

1 2 3 ... 11 12 13 ... 32 33 34

Forum > Fanfiction > Nothing like us

Du får inte svara på den här tråden.